Skip to main content

aku berkata lagi

berulang kali ku mencuba memujuk dirimu
menjernihkan pertelingkahan antra kta berdua.
kau hilang dn terus membisu dan begini kah cara kau menghukum aku?
atas kesilapan ku menduakan dirimu...
maafkan daku.
Tak terlintas difikirn ku melukai kamu,mempermainkan cinta yg tlh kau berikan spnuhnya padaku.
tiada dua atau tiga pengganti dirimu padaku kau yg satu..
ku abadikan cinta selamanya hnya pdamu kekasihku..
bukakan lah pintu hti mu.izikan aku kembali padamu.
ku sesalkan perbuatan ku ini..tak akan berulang lgi..ku janji...
Trimalah ku kembali kasih...
biarpun ribut melanda,namun aku tetap menunggu agar terbukti cinta ku padamu
tidak kah terdetik hatimu untk memaafkan kesilapan daku..
berikan peluang sekali lagi...
hnya ku pinta!

tiba masa untuk ku pergi melangkah pergi dari sisi.
tk trlintas dihati ini tuk menyakiti hatimu lagi!
kau tatapi hati,tiada pengganti
maafkan lah kasih tempat ku bukn disini..
bisakah kau berdiri tanpa ku disisi mu lagi..
bisakah kau sndiri mengubati luka dihati!

aku tk minta lebih..hanya sedikit kemaafan..
jika ini pengakhirannya...kata kannn...
jgn biar aku menunggu dn jgn biar diri ni makin parahhh..
aku tak sehebat kauu..
aku tk sekuat kauuu..
aku thuu aku bukan sesiapa...
jd lepas kannn jika ini yg terbaik!
aku sayang.
aku kasih
aku sedih...
tapi sume nye biar aku tanggung sendiri...
kerna aku thuuu ini yg harus aku rasa dari awal..
aku tk pantas berkongsi dengan kau.
aku tk pantas bercerita pada kau..
dan aku tk layakkk sama skaliii berdamping bersama kauu!
kau hebat...
kau kuat...
kau sempurnaaa..
kau agungg..tp ingt! seagung agung nye kauuu..
AGUNG LAGI DIA DI ATAS SANA...
pada Dia kau juga kerdil..
pada Dia kau juga lemah...
pada Dia kau juga hinaaa...
sama seperti aku..
sama sehina aku...
sama sekeji aku...
sama selemah akuuu....
Maaf akuu tak sunggup...
sekali lagi aku katakan..
jika ini pengakhirnnya..hentikan lah!

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.