<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Saturday, 23 July 2016

Assalammualaikum.
Abang,
jujur aku tk kuat skang. Sakit sangat abang apa yang aku tanggung skang.
hampir seminggu mcm ni.
Hampir seminggu aku cuba kuat kan diri sendiri.
Aku tak larat dah abang.
sakitt yang teramat sangat.
aku perlukan sekuatan kau abang.
Kau tahukan apa yang jadi pada aku skang.?
Kau tahukan?
Dan aku tak tahu apa yg harus aku lakukan.
Aku tak tahu nak mengadu pada siapa.
Aku tak thu nak bercerita pada siapa.
Aku tak punya siapa2 abang.
Balik lah abang. kuat kan adik kau ni.
Aku perlukan kekuatan kau wahai abang..

Monday, 11 July 2016
Assalammualaikum
Hari ni syawa ke-6.
Selamat Hari Raya Walid, Bonda
Bonda, ade rezeki, ade jodoh. ade kekuatan adik balik k
Balik untuk sujud dikaki bonda, balik untuk cium tangan bonda
balik untuk peluh tubuh bonda.
Bonda tunggu k.
Suatu hari nanti.

Hari ke-6 ni jugak skali lagi aku warded.
Kuatkan aku tuhan.
Aku kena kuat.
Aku kena kuat untuk diri aku sendiri.
Aku lawan kata2 along, aku lawan kata2 syid.
aku gagahkan diri jugak pergi kerja.
push diri aku sendiri.
untu apa?
Sebab aku nak lupakan semua benda.
And now, aku terduduk semua.
aku mohon tuhan, beri aku kekuatan semula.
aku perlu kekuatan tu.
aku taknak terduduk semula.
aku tak nak jatuh semula.
tolong aku tuhan.
aku merayu.

Awalnye aku ke melaka untuk lawat pusara abang.
tapi balik dri kubir, aku sakit dada andd x leh nak nafas.
terus diorang hantar hospital.
mungkin aku terlalu penat.
terlalu busy akhir2 ni.

Masih ingat dengan tuan saiful?
Tuan yang sama sama latih aku masa di Arau dulu?
dua syawal lalu die telah kembali kepada pencipta.
AlFatiah buat Kapten Saiful.
Aku akan rindu tiap nasihan kau tuan, aku aka rindu semuaa kenangan dengan kau tuan.
Moga kite ketemu di sana nanti.

Abang.
doakan adik kau kuat k.
tak lamaa je lagi.
skang ni apa jee orang suh aku makan untuk elokkan penyakit ni semua aku ikot
semua aku makan. even aku x makan sayur, tp benda tu kena gakk telan sayur, aku makan gak.
aku dah usaha abang.
doakan aku cepat sembuh. okey?
Salam


Official Template By BudakPEMALAS