Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2018

Follow the flow

Assalammualaikum. Lama bukan aku tk kesini? Menulis lagi dengan hati yang kosong. Yes. Kosong. Tak ada satu pun rasa yang tertingal di dalam hati ni. Apa yang aku inginkan pun aku masih tak pasti. Biarkan semuanya berlalu tanpa ikhlas. Biarkan semua nya berlalu tanda rasa redha. Ye. Aku salah. Tapi. Itu hakikatnya. Itu yang aku rasakan. Salah lagi ke? Entah lah aku sendiri tk pasti. Yang nyata aku sedang membiarkan semuanya berlalu Dan aku hanya mengikut masa.
Sukar untuk aku luahkan semuanya Susah untuk aku nyata kan satu persatu. Tapi aku pasti Dia sangat memahami apa yang aku rasakan. Hanya Dia sahaja yang mengetahui dan memahami apa yang aku rasa Hanya Dia..
Semuanya aku akan padam. Dan aku akan buang jauh2 Semuanya. Macammana aku cuba berkeras untuk membuang mereka. Macam tu lah aku akan cuba sedaya upaya untuk membuang benda ni semua Aku akan cuba. YES! AKU AKAN CUBA.