Skip to main content

Posts

Showing posts from November, 2013

Aku kembali

Assalammualaikum ellysya!
huu Ya Allah lame nye qid tak menulis kat sini..
lame nye qid tak luahkan segala benda kat sinii..
walaupun ade mcm2 qid rase.walaupun ade mcm2 qid tanggung..
semuanyee qid simpan sendiri..
dak sempat langsung esya untuk qid story semua nyee kat siniii..
tak sempat...
dekat dua bulan klo tak silap qid tak update pape..last qid update pun
pasal arwah abg wan..itu sahaja!
sepanjang bulan oktober,bulan november tuu mmg bulan yg mencabar qid..
mcm2 qid tanggung macm2 qid rase...
Alhamdulillah semua nyee masih mampu qid handle!
esya..satu jee qid nak esya buat..
iaitu doakan qid and add untuk pertengahan bulan 12 niii..
doakan kami esya...
qid rase tak  perlu kot qid ckp kenapa dengan qid...
kann??
qid rase kmu sndiri dh thu ape yg qid tanggung kann??
qid rase kmo pn thu mcm mane qid tanggung sakit tu kannn??
hampir 3 tahun esya..hampir tige tahun qid tak sakit tangan,pinggang and kaki....
yes!! b4 nii qid mmg ade sakit kaki ni semua kannn...
smp qid x blh jalan p…