Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2018

Dugaan.

Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari dimana kah pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harusku pergi

Assalammualaikum
Selamat Hari Ibu, Bonda.
Tahu tak,
Sejak hari tu adik terus menipu diri sendiri.
Senyum.
Gelak.
Tak sedikit pun adik tunjuk rasa rindu,
Rasa kosong dalam hati ni.
Sampai satu hari,
Ibu juga pergi.
Pergi mengadap yang satu.
Terdiam terus adik.
Ibu pergi lepas semua org dtg untuk ambil adik.
Ibu pergi lepas benda besar jadi antara
Ayah dan Walid.
Ibu pergi mengikut Bonda.

Masa tu, adik tengok awok tu, dia tgk adik.
Dua dua terkedu.
Dua dua tersentak.
Lepas satu satu dugaan datang pada kami.
Lepas ni apa?
Adik cuma harap kami semua dilindungi lepas ni

Wok.
Aku tahu apa kau rasa.
Aku dah rasa dlu.
Kita sama wok.
Hilang org yang paling setia dgn kita.
Tapi.
Kita tak boleh buat apa.
Bonda dengan Ibu tunggu doa dari kita.

Dua tiga hari ni mood agak kelaut.
Mungkin aku terlalu rindu macam2 benda.
Tapi.
Aku kena diam.
Lagi lgi bila lately dia selalu update.
Dan aku …

Aku rindu

Assalammualaikum.
Aku rindu kawan baik aku.
Tipu kalau aku tak rindu.
Tipu kalau aku tgh happy skng.
Tipu kalau aku x sunyi.
Tipu kalau aku gembiraaaa gila dgn apa yang aku dh buat ni
TIPU!!!!!

Aku nak bestfriend aku balik.
Nak menyembang mcam2