Skip to main content

Posts

Showing posts from August, 2014

Tun.M ker? :)

Assalammualaikum..
heheheh qid masuk blog hri nii sebb exciteddd sangattt!
sangat sangattt okey!
heheheheh
but y??
okeyy mcm niii..
tdi qid bukk twitter..
qid scroll puny scroll qid RT twit KJ...
tgh layan2 tweet org2 niii..
qid dpt notificationnnn..
hahah msti kowg rase mcmm..euuuu ape laaa aku ni kann..
tapi noti from who??
hahaha noti fav from Mahathir Mohamad tauuuu..Tun M...
sumpahhh qid terkejuttt..
sbb sefaham qid...org yg follow qid jerr thu ape yg qid RT..
klo nk kate tun tgk dri KJ punye die msti x masuk noti qid...
tapiii masuk noti qidd...
so qid terpikir...
Tun M follow qid ker??
hahahah mungkin org lainn pon tun follow..but me...sooooo excited u knowwww!
dah laa qid mmg tabikkk kat die...
hmm qid nak comfirm kan sndrii qid bukak profile die..
and ternyataaa Yes! Tun follow qid...Butttt qid x follow die ponn...
hahahaha so bertambah tambah tambahhh exciteddd lahh qid..hahahaha
Tak percaya???
Japp qid share gambar k...
hmmm beruntung wehhh rasa...hahah even dlm twitter jer ponn...tapi kau hadoooo??…
dalam senyum ini ada tangisan.
tangisan seorang insan terluka.
dlm jiwa ini ada pilunya.
pilu yg membuat aku menangis.
hibanyaa

sayuuu hatii
sayu sekali melihat engkau berpimpin tgn dgn sidia
sakit hati sakit sekali pabila cinta yg aku beri tk dihargaiii..

aku dan die

assalammualaikum.

21/8/14
aku menangis sendiri lepas thu keadaan die.
aku meratapi sndiri lepas thu keadaan die.
aku x mampu nak berhdpn dgn die.aku tkot air mata ni gugur.
aku masih belum bersedia kehilangan die..
satu satu nye insan yg aku sayang sampai akhir nyawa aku.
aku harap die cepat sembuh..
aku minta pade tuhan.tarik la nyawa aku dulu bru die...
sebb aku tk sanggup nk menghadapi hidup tnpa die..
sebab aku x mampu nak dgr kabar berita ketiadaannya..
aku x sanggup melihat jenazah nye.
tuhan jgn ambil die ketika aku masih bernyawa..
aku x mampu..aku x kuat..
tapi yang pasti aku tahu die sangat kuat..
sangat!
die masih tersenyum dpn aku..
die masih melayan aku seperti mane die layan aku ketika die melahirkan aku 20 thun yg lalu..
die sembunyi semua dari aku..
dan aku bersyukur sbb akk terbukk hati untuk bercerita semua pada aku.
SEMUA sudah thu..kecuali aku.
kenapa?kenapa die nak rahsiakan pada aku..
tk nak aku risau? tk nak aku sedih..mulia nya dia..
sanggup ke tepikan sakit di…

singgah jap!

Assalammualaikum cinta hati.
qid dtg lagi...
datang untuk mencerita kan hal yang terjadi!
kali ni qid ingin mencerita tentang kamu!
Sebab ape?? of coz sbb rindu..
:)
lame sgt rase nye tk sebut tentang kamu...
tak thu kenapa dua tiga hari ni asyik teringat kt kamu, atok and arwah pian...
mungkin doaku krang buat kalian..
maaf kan aku guysss!
aku thu aku makin leka dgn kamu...
qid makin tak bercakap tentang kamu!
maaf yunkkk..
maaf sgt2..

paling qid rasa bersalah ngan kamu bler qid sendri tak pergi lagi ke pusara kamu
raya niii...
maaf sgt sgt sgt sgt ellysya...
bukan qid tak nak pergi.
tapi mase id pergi perak hari tuuu qid sampai sana malam.
dah tuu pg ade kenduri siket umah ummi..
lps kenduri dowg dh ajak balikk sbb ade hal kat seremban.
bler qid ckp "adik tk pi kubur esya ngan walid lagi"
dowg ckp...next time blh naiik prak lagi...
raya sebulan kata nya..!
sabar jer laaa...
sbb tuu yg makin kuat buat qid rase bersalah ngan kamu sayangggg...

esya..kmo thu tk raya kali niii …