Skip to main content

Posts

Jujur aku penat

Assalammualaikum.
Aku tergamam
Bila tadi aku pergi hospital,
Aku tengok result darah,
Banyak darah putih dari darah merah.
Dan sebab sebab kenapa badan aku lebam lebam
Adalah sebab darah tu
Lemah dia, tuhan tu je yang tahu
Mcm mana susah aku nak kuatkan diri ni, tuhan tu je yang tahu.

Jujur. Aku penat.
Recent posts

Aku tak bahagia.

Assalammualaikum
Masuk.
Termenung.
Menulis.

Hati terdetik,
ye aku menyusahkan semua orang
aku tahu tu.
aku minta maaf.

Biar lah
aku hanya cakap pada diri.
yang orang ada disekeliling aku ni tak selama dengan aku.
Dari posting2 sebelum ni yang aku baca pun
aku selalu cakap, orang yang dengan aku tak selalu dengan aku
dan benda tu aku rasa dah sekarang.
aku lost semua nya.
dan aku dah boleh nampak, sorang sorang hamba Allah yang selalu
dengan aku pergi dari hidup aku.
aku nampak.
jelas.
Patutlah dulu aku takut nak bagi tahu orang aku sakit.
patut lah dulu aku diam jee even aku sakit.
rupanya.
aku dah tahu yang orang tak selamanya dengan aku.
aku dah boleh baca diorang rupanya tika tu.

Tapi,
tak adil.
tak adil sebab sekarang aku terpaksa hadap situasi yang aku tak nak dulu
aku terpaksa hadap tanpa aku tahu siapa diri aku yang sebenar.
aku terpaksa hadap tanpa aku kenal diri aku sendiri
tanpa aku kenal orang orang sekeliling aku
tanpa aku tahu semua benda

aku jadi terpinga pinga sekarang…

Biarkanlah.

Biar waktu tentu takdir kau dan aku
biar hati jadi saksi bersamamu
namun aku tak sanggup merelakan
hancur semua
namun ku tahu yang kau harusku lepas kan
biarkan semua kenangan yang indah
akan selalu ada
kau dan aku bersama
biarkan lah sayang
cinta kita hilang
walau kita tak rela
tinggakkannya demi kita.
ku doakan
kau terus dengan jalan yang baru
andai itu adalah yang terbaik untuk mu
Namun aku tak sanggup merelakan
hancur semua
namun ku tahu yang kau harusku lepaskan

beri aku masa

Assalammualaikum, Sambung menulis dengan bukan jiwa aku disini Aku tak pasti patut atau tidak aku bercerita disini Aku tk pasti siapa yg membaca Aku tk pasti siapa yang akan peduli dengan setiap tulisan disini
Tapi  Masa ni aku nekad u tk menulis Mungkin perlu untuk aku berkongsi Mungkin apa yg aku tulis sekarang ni aku akan baca jugak nanti Bila aku hilang semua nya lagi nanti Mungkin. Aku tkthu bila Tapi aku thu ia nya akan terjadi lagi
Semalam Aku bertemu sesorang yang aku diminta untuk memanggilnya BONDA Ajam yang bawak aku Along kata, aku mmg nak sangat jumpa dia. Mungkin ye. Cuma aku tk rasa sekrang sebab aku tk ingt Masa jumpa tu aku menangis melihat dia Aku menangis melihat mereka Satu persatu mereka sebut. Tapi aku masih x boleh ingat siapa mereka. Aku kesian melihat usaha mereka x berhasil Klau aku anak dia, aku gagal jd anak yg baik Sebab aku x mampu ingt org yg melahirkan aku. Anak jenis apa aku ni? Aku marah Marah pada diri aku sendiri Tak berguna aku ni Tk mampu untk ing…

maaf

Mungkin dulu kau rapat dengan aku
mungkin dulu kau sahabat aku
mungkin dulu aku selalu bermanja dengan kau
tapi
hari ni
saat ni
aku terlupa kejap siapa kau
aku terleka kejap siapa kau
beri aku masa.
itu saja aku minta dari korang semua.
maafkan aku.
beri masa
Assalammualaikum
Mungkin permulaan yang ditulis sama
tapi.
Aku ini tidak sama
Hilng semua,
Tapi
sedikit2 dia kembali.
Kembali terbayang satu persatu.
Terima kasih pada siapa yang ada
Terima kasih pada siapa yang membantu.
Oneday.
insya Allah semua bakal kembali sedia kala
Sabar.
Dan tunggu kehadiran itu.
Maaf kerana melupakan.
Aku masih mencuba.

Asal kau bahagia

Yank kemarin ku melihatmu
Kau bertemu dengannya
Ku rasa sekarang kau masih
memikirkan tentang dia

Apa kurangnya aku didalam hidupmu
Hingga kau curangi aku

Katakanlah sekarang Bahwa aku tak bahagia
Aku punya ragamu Tapi tidak hatimu
Kau tak perlu berbohong
Kau masih menginginkannya
Ku rela kau dengannya
Asalkan kau bahagia

Yang ku rasa sekarang kau masih
Memikirkan tentang dia
Apa kurangnya aku didalam hidupmu
Hingga kau curangi aku

Katakanlah sekarang Bahwa kau tak bahagia
Aku punya ragamu Tapi tidak hatimu
Kau tak perlu berbohong Kau masih menginginkannya
Ku rela kau dengannya Asalkan kau bahagia

Katakanlah sekarang Bahwa aku tak bahagia
Aku punya ragamu Tapi tidak hatimu

Kau tak perlu berbohong
Kau masih menginginkannya
Ku rela kau dengannya
Asalkan kau bahagia
Asalkan kau bahagia