<link rel="me" href="https://plus.google.com/+aqidamsyarAmsyar" /> <link rel="openid.server" href="https://www.blogger.com/openid-server.g" /> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Thursday, 17 August 2017
Mungkin dulu kau rapat dengan aku
mungkin dulu kau sahabat aku
mungkin dulu aku selalu bermanja dengan kau
tapi
hari ni
saat ni
aku terlupa kejap siapa kau
aku terleka kejap siapa kau
beri aku masa.
itu saja aku minta dari korang semua.
maafkan aku.
beri masa

Monday, 14 August 2017
Assalammualaikum
Mungkin permulaan yang ditulis sama
tapi.
Aku ini tidak sama
Hilng semua,
Tapi
sedikit2 dia kembali.
Kembali terbayang satu persatu.
Terima kasih pada siapa yang ada
Terima kasih pada siapa yang membantu.
Oneday.
insya Allah semua bakal kembali sedia kala
Sabar.
Dan tunggu kehadiran itu.
Maaf kerana melupakan.
Aku masih mencuba.

Friday, 21 July 2017
Yank kemarin ku melihatmu
Kau bertemu dengannya
Ku rasa sekarang kau masih
memikirkan tentang dia

Apa kurangnya aku didalam hidupmu
Hingga kau curangi aku

Katakanlah sekarang Bahwa aku tak bahagia
Aku punya ragamu Tapi tidak hatimu
Kau tak perlu berbohong
Kau masih menginginkannya
Ku rela kau dengannya
Asalkan kau bahagia

Yang ku rasa sekarang kau masih
Memikirkan tentang dia
Apa kurangnya aku didalam hidupmu
Hingga kau curangi aku

Katakanlah sekarang Bahwa kau tak bahagia
Aku punya ragamu Tapi tidak hatimu
Kau tak perlu berbohong Kau masih menginginkannya
Ku rela kau dengannya Asalkan kau bahagia

Katakanlah sekarang Bahwa aku tak bahagia
Aku punya ragamu Tapi tidak hatimu

Kau tak perlu berbohong
Kau masih menginginkannya
Ku rela kau dengannya
Asalkan kau bahagia
Asalkan kau bahagia


Sunday, 16 July 2017
Remy,
Aku ada mcm mcm benda nk cerita
Macam macam benda kau kne thu bro
Sbb lately macm mcm bnde aku hadap
Balik lah mie
Teman aku
Aku thu kau akn dgr je kn apa ku nk ckp
Aku rindu kau mie
Aku rindu sangat

Assalammualaikum
Aku tak tahu apa aku rasa skng
semua rasa bercampur dalam satu hati dlm satu perasaan
apa ni??
Apa aku nak sebenarnya?



Official Template By BudakPEMALAS