Skip to main content

epy befday syg ;))


EPY BEFDAY YANA....

*hahaha love sgt kau...
thankz col aku,,perhhh terharu coz aku jdi owg yg
pertme kau col ari ni...
serius....aku terlupe ari ni befday kau..
4 time kau col tu aku ade ckp2 ngan member aku 
"ari ni mcm ade befday someone jee"
sekali tgk kau col aku!!!ckp punye ckp bru aku ingt
ari ni befday kau!!

sorry syg sbb x wish awal2....
pape pown owg harap syg akan berjye dlm hidup ok!

miss you so much dear!!

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Jika Tuhan ambil aku

Aku tak tahu apa bakal jdi esok lusa.
Aku tkthu sama ada aku msih bernafas atau tidak.
Jika aku tiada lagi
Aku mohon maaf pada semua.
Aku mohon maaf kerana tk menjadi
Anak yang baik, adik yang baik, kawan yang baik.
Maafkan aku.
Aku tak sebaik manusia lain.
Aku tk sehebat manusia lain

Jika tuhan ambil aku esok.
Redho.
Itu sahaja yang aku minta.
Sebab aku dah lama redho dengan apa yang aku tanggung.
Korang pun kena redho.
Jangan titis kan air mata kerana aku.
Kerana aku bukan siapa siapa.
Kerana aku bukan manusia yang baik yang wujud dalam hidup korang.
Terus jalani hidup seperti biasa.

Terima kasih pada siapa yang pernah ada.
Korang tahu siapa korang.
Maafkan aku kerana tidak terus bertahan.