Skip to main content

Malam...

salam esya...
ari ni dpt brita bruk!!!
aduisshhhhh mlz laa nak berhadapan dgn sume ni...
pertama skli qid dpt tahu dri pian yang abg ajam mrh dgn qid..
psl ape tu qid tak thu..pian ade ckp yg abg ajam nak dtg seremban this week
utk ambik phone and gadjet2 qid yg lain...mama pown ade ckp pasal ni tdi...
mama kte "nanti bg brng2 kmo dkt ajam!"
haaaaa knp ni??
adoiyaii abis owg nak gne ape???
abg ajam ni x pyah laa nak dtg seremban..
dah lah die dtg ari tu owg2 ni dah tnye qid btl ke die uh!!!
kann skang byk kerja,so x pyh lah dtg seremban atas sbb2 yang kecik ni..
menyusahkan and membuang mase abg jee sbnarnyee...
ape mslh sbnarnyee erk???
satu lgi tdi qid dpt msg dri Roy dia anta ni "Aqid..kmu sampai bila nak mcm ni?sya tak suka tgk kmu mcm ni.kmu buat saya berfikir tentang kmu.risau.marah semua ade bila baca apa yang kmu send..kmu kena ingat kmu ada keluarga.paling senang kmu ade saya skang!!klo kmu x mahu share ckp Qid!!"
aduishhh ROYY!!!!!
knp lahh anta msg tu??qid ckp btl lah!
qid pernah ckp an qid akan tulis ape sje yg qid rase...
saat tu itu yg qid rse..memang qid x boleh nak wat pe dah...qid dah ckp awal2 annn since qid thu
roy follow blog qid tu..sorry roy if roy x suke ape qid tulis tu..sorry sgt2...
tapi jujur qid ckp roy,bukan qid xsuke kenal roy,malah kenal roy buat qid sentiase berhati2 dgn setiap ape yg qid nak buat.....skali lagi sory sgt2 klu roy terase...
ermmmm

*esya..
tadi try col abg ajam,coz pian bg tau time qid tgh tuisyen..
col2 die x angkat!!msg x reply...
skali abg mierul anta msg suh stop col ajam..die kte abg ajam memang x mau angkat..!!
adoiyaiii sib baik abg mierul msg tu..klu x mcm owg bodoh lah qid dok menelepon die uh!!
sume nak mrh at qid haaa!!!!
kmo esya????mrh at qid gak???
haaa lantak lah nak mrh ke ape haaa...
adoiyaiiiii sorry laaaaa...klu betul slh qid...ha qid sanggup trima hukuman haa!!!
klu x!!! qid belasan sowg2..ABG AJAM & ROY!!!!!!....
sampai terkangkang2 kowg qid belasan nanti...hahahahahhahahha

okey lah out..mau wat kerja sikit..
<3 love kmo syg!!

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam