<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Thursday, 16 June 2011
salam esya...
ari ni dpt brita bruk!!!
aduisshhhhh mlz laa nak berhadapan dgn sume ni...
pertama skli qid dpt tahu dri pian yang abg ajam mrh dgn qid..
psl ape tu qid tak thu..pian ade ckp yg abg ajam nak dtg seremban this week
utk ambik phone and gadjet2 qid yg lain...mama pown ade ckp pasal ni tdi...
mama kte "nanti bg brng2 kmo dkt ajam!"
haaaaa knp ni??
adoiyaii abis owg nak gne ape???
abg ajam ni x pyah laa nak dtg seremban..
dah lah die dtg ari tu owg2 ni dah tnye qid btl ke die uh!!!
kann skang byk kerja,so x pyh lah dtg seremban atas sbb2 yang kecik ni..
menyusahkan and membuang mase abg jee sbnarnyee...
ape mslh sbnarnyee erk???
satu lgi tdi qid dpt msg dri Roy dia anta ni "Aqid..kmu sampai bila nak mcm ni?sya tak suka tgk kmu mcm ni.kmu buat saya berfikir tentang kmu.risau.marah semua ade bila baca apa yang kmu send..kmu kena ingat kmu ada keluarga.paling senang kmu ade saya skang!!klo kmu x mahu share ckp Qid!!"
aduishhh ROYY!!!!!
knp lahh anta msg tu??qid ckp btl lah!
qid pernah ckp an qid akan tulis ape sje yg qid rase...
saat tu itu yg qid rse..memang qid x boleh nak wat pe dah...qid dah ckp awal2 annn since qid thu
roy follow blog qid tu..sorry roy if roy x suke ape qid tulis tu..sorry sgt2...
tapi jujur qid ckp roy,bukan qid xsuke kenal roy,malah kenal roy buat qid sentiase berhati2 dgn setiap ape yg qid nak buat.....skali lagi sory sgt2 klu roy terase...
ermmmm

*esya..
tadi try col abg ajam,coz pian bg tau time qid tgh tuisyen..
col2 die x angkat!!msg x reply...
skali abg mierul anta msg suh stop col ajam..die kte abg ajam memang x mau angkat..!!
adoiyaiii sib baik abg mierul msg tu..klu x mcm owg bodoh lah qid dok menelepon die uh!!
sume nak mrh at qid haaa!!!!
kmo esya????mrh at qid gak???
haaa lantak lah nak mrh ke ape haaa...
adoiyaiiiii sorry laaaaa...klu betul slh qid...ha qid sanggup trima hukuman haa!!!
klu x!!! qid belasan sowg2..ABG AJAM & ROY!!!!!!....
sampai terkangkang2 kowg qid belasan nanti...hahahahahhahahha

okey lah out..mau wat kerja sikit..
<3 love kmo syg!!


Official Template By BudakPEMALAS