<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Monday, 5 June 2017
Remy
aku bukak blog aku sndiri
aku menangis mie
aku nangis sebab dgr lagu yang ade kt blog aku ni
lagu ni naik masa aku gaduh dgn along dlu.
kau call aku,
aku nangiss je kat kau mase tu.
kau terus nynyi "jangan menangis sayang ku, ini hanyalah sementara"
masa tu kau jee yang ade ngan aku,
kau selaluu cakp, kau ade jee dgn aku.
tp jauh.
skang? skang kau lg jauh mie
jauhhh sangat dengan aku
remy,
dlu aku nangis sebab aku ingt along
skang?
aku nangis sebab aku ingat kau remy
aku dari semalam nangis mie
aku kuar dengan nad, aku balikk je aku nangis mie
aku bukak phone,
aku tgk je gambar kau mie.
mie,
kau faham kan apa aku rasa ni?
kau thu kan apa aku rasa ni?
aku tk bolehh mcm ni mie
aku tk boleh.
lepas abang, kau.
lepas ni siapa mie??
aku nak trima yng abang dh xde pun susah.
ni kan plak kau?

Moga aku blh kuat
dan aku blh terus berlagak kuat.
hmm


Official Template By BudakPEMALAS