<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Monday, 12 June 2017
Remy
Aku ade mcm mcm benda nak cerita dekat kau mie,
macam mcm aku rasa skng ni
aku tk thu nk sembang dekt siapa.
Mie.
Aku email kat kau mie semua benda.
Aku bodoh kan mie?
Aku nak cerita gak dekat kau.
Aku takde siapa nak sembang mie.
Tak siapa yg betul betul nak dgr masalah aku
Tak siapa yg sudi bg aku pinjammm je telinga dia even dia xde kata nak cakap.
Takde mie.
Aku hadap macam mcam, aku rasa mcm mcm
Kenapa aku mie?
Aku tak percaya semua org dh mie.
aku tak percaya dan aku taknak percaya siapa2
Aku percaya orang. A
Aku sakit.
Aku bodoh doh mie.
Aku bodoh gila


Official Template By BudakPEMALAS