<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Monday, 27 February 2017
Assalammualaikum
Abang.
Tak tahu laa apa aku rasa ni.
Kosong.
Kosong sangat abang.
Aku tkthu apa aku fikir ni.
Esok ajam nak dtg sini.
Dan aku risau, risau dia thu semua benda.
Dan dia akan mula sekat aky
Dia akan halang semua aktiviti aku.
Aku takut abang.
Even aku byk kuar dengan nad akhir akhir ni
Tapi bila aku dh penat, aku rest je.
Aku makan je ubat.
Aku harap sangat abang, ajam x halang aku apa2
Aku tknak
Nanti aku msti bosan gila kt umah
Tak de kwn, tkleh melepak.
Kau thu kot aku mcm mne kan abang.
Harap2 ajam fikir dlu b4 dia nk wat pape pun keputusan esok.
Harap sangat.

Salam


Official Template By BudakPEMALAS