<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Friday, 24 February 2017
Assalammualaikum.

Abang,
Aku story satu benda.
Semalam aku gi tapah.
Konon nyaa nak buat latihan serap masuk balik.
Aku gi tu aku x gi thu ajam pon.
Aku thu klo akubagi thu tkde makne nyaaa dia nak bagi.
Tapi.
Aku bagi tahu along dengan syid.
Manusia dua ketoi tu kasiii je.
Memula aku mcm takut gk nak bagi tahu sebb tkut marah ke apa kann.
Skali along okey jee.
So aku ingt ni mcm petanda baik laa. hihi
Skaliiiii.
Pergi2 aku gagal ujian latihan tuuu.
Hahaahaa balik2 aku mengekek gelakk wehhhh.
Pergi sana dowg ambik.
Sampai2 masuk baris semua okey lagi.
Tri menembak okey lagii.
Dada tak sakit sangat lagi.
Tapi masuk latih diri.
Hahahah tu yang terduduk aku sakit tuuu...
Berlariiii memula okeyyy.
Start angkat balak tgk.
Hahaahaha mane tk terduduk aku.
Sakit gila dada.
Last2 kena ketepi.
Bawak aku gi medic.
Tuan yang tlg aku tk boleh nak ckp apa lahhh.
Sampai dowg sume dtg medic tanya okey tk.
Tanya ape kes blh gagal.
hahahahaha dan aku??
Gelakk jee laaa.
Lepas maghrib dowg hantar aku ke Ipoh balik dah.
Serius sepanjang perjalanan tuu gelakk je.
Sebab apa gelakk?? Ye laa tak sangka blh gagal wehhh.
thun lepas bru naik pangkat.
Lpas ni blh campak dh kot kapten tu..hahahahahah
adoiiiii.
Sampai2 umah td kebuloq.
Msg along ajak makan.
tp dia ade hal nan fmily dia.
Tapi dia dtg umah gakkk lepak.
Datang2 gelak kan aku.
hahahaha.
Memang aku sambung gelak balik ahhhh.

Senanya frust tu mmg frust.
sape jee tak rabakk wehhh gagal benda yang kita harap2 kann.
Tapi nak buat mcm mane.
Benda mmg badan tak kuat lgi kann..
Tapi dh dpt cuba nasib aku okey dah.
Janji aku cuba.
hmmm
Along balik jee td terus tido sbb baraiii..
Bukan barai sbb latihan.
Tapi sebab ambik oksigen lama sgt.
hahahahhaah
bodohhhh lahai kau ni kapten oii
pastu,
bangun2 ingt nak story kat kau abang.

Moga adik kau kuat lahh lepas nii.
Nak kije balik wehh..
Nak gaji,
Nak duit sendiri.
Nak beli macam2
Nak beli barang ori.
Hmm

Salam


Official Template By BudakPEMALAS