<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Thursday, 5 May 2016
Assalammualaikum

Aku tak thu apa aku nak tulis,
bukan tu je..
apa yang aku pikir pun aku tak thu
apa sebenarnya yang aku nak pun aku tak pasti
Kenapa makin hari makin mcm ni?
Kenapa maki hilang arah?
Kenapa aku jadi makin tak thu apa yang aku ingin kn.
Benda apa wehh semua ni??
Apa yang sedang jadi ni?

Abang,
kau tahu apa yang aku maksudkan kann??
aku takthu mcm mana untuk bercerita semula
cukup siapa yang thu tu tahu la
satu je aku minta doakan aku cepat sihat
Aku kembali teguh mcm sebelum ni
sakit sangat apa yang aku alami skang ni
kuat aku
aku mohon.

salam


Official Template By BudakPEMALAS