<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Friday, 11 March 2016
Assalammualaikum

Abang
Kau tahu apa yang aku tengah alami sekarang kan?
Sakit sangat abang.
Aku dah makan ubat berbiji biji pon masih sakit.
Abang.
Kenapa dengan adik kau ni
Nak kata aku tk cukup rehat, aku rasa tiap kali aku balik aku berehat dah.
Lepas tu baru aku kluar semua tu
Kenapa aku x kuat mcm dlu da abang?
Aku nak jadi kuat mcm dulu.
kau nak thu tak abang,
Aku selalu sembang dengan along, dgn mursyid yang aku nak pi tinju aku nak pi main futsal
Nk pi itu nak pi ini..
tapi hakikatnya aku je thu aku boleh gi ke tk
Aku sengaja buat diri aku excited dgn semua ni
sebab aku nak sangat rasa benda tu semua.
Abang
Aku nak jd sihat mcm dulu
malam td along ada ckp nk pi masuk hutan la apa la.
Dlm hati aku berdoa je supaya aku sihat cepat.
Sebab aku nk sgt buat semua benda tu.
Aku nak jd mcm dlu
Aku nak aktif mcm dlu.
aku tak nak sakit dah abang.
Malam tdi pon mase lepak lepak nan along, mursyid and zaki at kfc dada aku da start sakit da
Puas la aku cover, last last tertibe along tegur "ko sakit dada eh?"
Aku terkejut kot. Terus aku x pegang dada dah.
Kau thu je la aku, tk suka btl org thu aku sakit.
Kecuali klo terpaksa sgt.
Bila ingt masa along tny mlm tdi uh aku gelak sowg je..
Menggelabah kot aku masa tu.

Apa apa pun abang.
Doakan aku cepat sembuh.
Aku tk nak sakit dah.

Salam


Official Template By BudakPEMALAS