<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Sunday, 1 March 2015
Assalammualaikum.
Dah 6 hari accident..
dah 6 hari kaki injured..
dah 6 hari hilang selera makan..
syam.
aku accident..
kaki injured.
datang laa syam..
datang tgk aku.. urut kaki aku.. cuci luka akuu...
bg aku ubat...
datang laa syam..
syam..
kau thu tak sejak akhir akhir ni biler lepak ngan nik ke
ajrul ke aku rasa mcm aku lpk ngn kau syam..
dowg tanya luka daa cuci ke..
dowg bebel bila aku cuai laa...
bile aku lintas jalan..
ingt lagi masa nak pi salam..banyak kereta..
kaki aku sakittt..
time tu ajrul ngan nik ade skaliii..
keretaa tuu dekattt jee syam...
tp ajrul lintas jerr....
time uhh nik panggil aku pi dekat die...lintas skali ngan dia..
sbb die thu kaki aku injured....
dh tuu mase blik dri present....
nak lintas jalan gak ngan nik and ajrul...
tapi time uhhh ajrul yg tunggu aku...
nik lintas dlu...
timee tu aku dpt rasaa diorg ni walau mcm nii..
tapi tahu apa itu tanggungjawab...
syam... aku jarang tauuu tunjuk perangaiii aku kat rumah depan kwn kwn...
tapiii biler dengan bdk groupp..
aku tunjuk perangai kat rumah aku tu ngan diorg....
aku layan diorg mcm adik beradik akuuuu....
aku mengade ngade ngn diorg...
merengekk rengekk ngan diorang...
syam...
aku rindu kau syammm...
rindu sangattt...
trima kasih Allah... kau kirim kan mereka untuk ganti tempat abg...
terima kasihhh.
entah lah syamm..
even diorg hanya bertindak sebagai seorg kawan...
tapi untuk aku yg merindui kau niii..aku rasa bersyukurrr sangat ada diorg dlm hidupp..
hampir tiap hari berjumpa....
hambir tiap hari berburakkk.. berkumpulll...
walaupun masing masing ade  member mmber yg lain..
aku bahagiaa syamm..
walau pun aku thu rasa ni sementara..
habis semesta nii hilang laa org org yg aku anggap sebgai abg nii..
aku hilang lagi 'abg' lepas nii..
tapi apa apa punn terima kasih ya Allah..
untuk kiriman dua hamba mu itu.. terima kasih aku ucapkannn...


salam


Official Template By BudakPEMALAS