Skip to main content

First day katanya

Assalammualaikum.
hari ni hari selasa.
24hb..
Ikotkan jadual hari ni fisio yang kedua..
tapi aku bru nk pergi..
hahaha kan last week tk pergi sbb ade kerja nak settle..
so pagi ni awal awal lagi doctor dh call remind aku..
hahahah ye doc.. saya thuu...
dh siappp dah dri kol 7..
hahahha.
skng 8.30...
die dah kat sini..
tapi kne tunggu doctor tu kol 9 kang bru ade...
qid kt sini tk buat fisio ramai ramai..
qid dgn doctor berdua sahaja..
hope dpt kawtim nk balik awal/ nk habis awal..
sbb jap lgi nk pergi kedai ptong board tu ngn shahir..
lps uhh mamat tu ade hal.. so die agk rushing laa nk setelkan board.. nk
pergi buat kerja diaa..
harap sgt sempat...

Okey nak story i hv new Along..
whahahah gedik tk??
hahaah senanye excited nak story..
tapii x boleh nak excted sgt ponn..
sebab benda memain jee skng...
tapi aku nak setoriiii gakk..
kihkihkihkih..
bukan ape. mcm aku ckp.. semua benda pasal group aku akan
story kat sini dlm masa teerdekat nii..
sbb x lama jee lagi semua nak jd kenangan dahh...
 :)
Okeyyy setori pasal ape harini??
haahh pasal shahir shahir pregnant!
story pasal ajrul marahh aku panggil dia ROY
story pasal wani jadi hakak hakakkk ngn akuu..
story pasal nik mmbebel ngan akuu..
hahahahah
apa lahhh
firstclass lepas cuti lama..
haahah tapi situasi semua gakk bengongg!
kenapa??
lepas habis class tuu nak pergi class iid plakk.. lima lima kami turun lerr satu lif..
mase dlm lif tu shahir dok ckp nak pi hsptl laa perot die sakit katanyaa..
dh tuu semua pakat dok kata shahir pregnant laa apa laa..
anak kembar laaa..
paling tak menanahan ajrul ckp umur die dh 21 thun bru terasa sakit sakit
nak bersalin..
and ajrul cakap lagiii.. cuba bayangkan bila shahir dh umur 42 thun??? mcm mana
anak die mmbesar dlm perut die...
hahahahahahah sumpah bongokkkk ayat die...
yg si nik ngan waniii mnelayannn jerr...hahahadoiii kelakarrr laaa!
Banyak kali kottt dlm class iid dok ckp pasal shahir dh bersalin ke..
shahir okey takk?
anak die okeyy takk..
hahaahah adoii
klo ingt msti gelakk and senyum sensowg..
kihkihkih.
Okey kedua pasal ajrul x kasi gua panggil die roy semalam...
abis nak panggil nama penuh?hahah bebelit lidah aku
nak panggil die nama penuh...
bykkk kalii kott qid panggil die roy roy die ckp "apa roy roy?? along ni hormat siket"
hahahaah mcm vongokkk!
aku dh seriuss pon die blh ckp mcm tuuu..
x jadi aku nak serius hawauu!
mmg aku gelakkk laa lps uhhh..
hahahahahahah
dah tuu ngan wani wani skaliii dok pakat bahan aku...
sabo je laaa.. katanyeee wani jadi hakakkk aku!
backup along kononn sbb aku x hormt along...
hahah last2 aku gakk yg kena bahann..
sabooo je laaa.. mcm aku ckp "nasib jd adik adik"
nasib gak dpt akak ngan abg yg kaki bahan..
sumpahh kuajaaaa!
hahaahahha
Nik? haaa nik ape citee??
hahah nik masih dengan kaki nye yg luka..
cehhhh! puitis tk ayat aku..
psal nik xde cite sgt laa skng niii..
sbb nikk ni kerja die tersengehhh!
senyummm, jd sotonggg.. gelakkkk and membebelll..
hahahhahha
jahattt nyaa aku ckp die..
tp klo org mcm nik ni xde dlm group bosan juga..
nti bbdk ni buat lawakk xde sape nk gelakk..
hahahaha jdi macam ray nti..
sndri buat lawak sendri gelakk!
hahahahaha hadoiiii..

k laa tu jelaaa.. pape qid story mory lagiii..
klo ade yg best laa.. okey guys?
jaga diri

Salam

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.