Skip to main content

Photo photo!!

 bersama Incik Faris.My mentor! :) hee muke wa abaikan plzz!
kat sir ni lahh qid tnye pasal nak benti kolej dlu...Memula qid ckp die tnye knp?
then blerr qid ckp nak kije,die suruh pikir blikk..jgn buat keputusan tertibe katenye. :)
dia jugakk ckp yang duit penting ilmu pun penting..so die suruh pikir memasakk time uh :)
Huhhh time daftar qid daftar sem3 memuler kat die lerr..ayat pertame die
"haaa..tak jadi??" huhuhuhu wa ingt bebb wa ingt!
hahaahah..akhirnye wa ke Ipoh balik untuk smbung sem3..
sebb? erghhhh sbb perjanjian yang dh die buat dgn my stupid bro!
Abg Syammmmm!!!erghhh dh stop2 malaz nak citer dahhh

with miss yang gilerr sempoiii! :) Miss Diyana..Dia dulu pernah ajar qid mase sem 1..
skang sem 3 die ajar balikk :) heee mcm biase..die sgt cool :)

Hee yang ni dengan Pakcik..Pakcik nii sem 1 dlo dapat 4 rata...sem 2 nii blh tahan handal gakk 
pointerr die..die ni org ade yang panggil die pjoy ade yang panggil die ustaz!
Tapi qid panggil die Pak Cik..hehehe kes sem 1 nye kerja lah nii..
smp dah terbiase..and die pun x kisah qid panggil dia
Pak Cik :) 

Okeyy ni Akma..Or name penuh die Fazilahtul Akma..Die ni qid kenal dari sem 1..tapi mase uhh kenal2 
mcm tuu jeee..Naik sem 2 hari tuu x sengaja blh seclass ngan diee..kan mase sem 2 hari tuu
ade problem sikett dgn class yang first qid pilih tuuu...dah tuhhh entah cm mane blh sclass ngan die.
sepanjang sem 2..mane yan projek lebih pade 3 org qid akan ngan die skaliii..
klo yg 3 org tuu slalu dgn wani and nikk..tapii klo lebih 3 org uh,qid mesti ngan die skalii :)
sem 3 nii skali lagi qid sclass ngan die..harap sem 3 nii dpt berkerja same dgn baikk jugakk ngan die
cehhh! hahahahahaah


okey nii Siti Nadhirah..die ni member qid mase sem 2..mase sem 2 x keneii sgt..
but naik sem 3...kami bebudk pompuan sume jdi rapatt plakkk!
heheeheh qid ikot die lahh hari tuu pi penang...tlg tgkk die shooting :)
dgn die nii klo stadii byk gelakk jee.. :)


yeahhh!!! ni lahh budk DIM0307 yang dekan untuk sem 2..
huhhhhh! :) Alhamdulillah untuk semuanye :)

*Haigooo esya..qid pikir dua tige kali nak upload pic nii k!
klo x sebab remy,badut and meng suruh qid upload..qid x upload kott..hadoiii..
pape puunnn ni smua qid update bkn nak menunjukk k!
qid just nak share ngan member2 yang close ngan qid..sbb dowg nak thu...
yang pastii aku thu dowg nk tgk gmbr sbb dowg nak tgk pic aku pkai bju kurongg pii majlis formal..
huhuhuhu mane tak nyee! sebelum2 nii semua majlis format qid pi pakai jaket,pakai kemeja,pakai slackk,
pakai kasottt! nii?? hahahha pkai bju kuronggg wokk!
ni majlis formal ke dua aku pi pkai bju kurng! kahkahkahkahkah..nasib wa lah wokk :)
papepunnn.. untuk sem nii wa x nak harap pape..but wa promise akan buat semua semampu wa..
insya Allah :)
k lah esya! out dlu..bye dear!



Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.