Skip to main content

Tamat suda AF.. :(



Af9 dah melaburkan tirainyee semalam..
makeee tamat lah AF buat selama2nya..
aduishhh mcm mane laa erk!!! 4 thun qid follow AF..
gi tgk konsert avery week!!!
memang lain rse nyee kot biler dah abis ni..
hubungan qid ngan FUN2 pljar AF yang qid minat dah mcm keluarga dah...
dari AF6 qid start serius follow AF...
time tu sokong nubhan..we call him ABG AN..
semua nubies time uh memang best!!!!
abg an pown dri seremban,biler nk gi tgk konsert jee tgk ramai2..
gerak dari seremban...biler dah abis af pun time uh!
kite owg nubies2 ni semua selalu jumpe....slalu berkongsi cerita..sampai sekang masih lagi
rapat..masih lagi berkongsi cerita sesame sendiri...abg an pown rajin buat perjumpaan ngan nubies2...ari tu buat at ulu bendul lah,at jeram toi lahhh!!memang best laaa..
lepas AF6..support plak AF7..AF7 perhhh!!!thun yg x akan qid lupe..
thun tu support mamat ARIL tu ha...
setiap minggu die perfom all out..memang best!!and yg kelakar nyee bile ingt blik
boleh dikatakan setiap minggu die buat persembahan die akan baring at pentas..
sampai skang pown kdng2 mcm tu!!perhh!!sewel dah mamat tu..hahahhaah
time tu lah kenal ngan fun2 ARIL-LOVER..memang syok dpt member bru lgi..
tiap2 minggu tgk same2...tapi aril TERsingkir mase minggu ke-7..
time lagu NAKAL..persembahan tu memang best!!!die turun dri pentas siap nyanyi at bwh!!!
tapi maybe undi kiteowg x cukup kot tok die...
btl lah kte owg annn..klu dah rezeki memang x ke mana lah!
aril di AFMASUK terus ke final!!
wahh saat tu memang kiteowg aril-lover fun club memang gembira sgt!!
aura af terangkat semua time uh!!time tu abg mierul,abg bob,abg jeff semua happy gilerrr
time konsert final tu memang x lupe lah!!nyanyi lagu kasih x sampai and singel bru die
toksik...time lagu toksik tu memang semua tercengang lah coz die oleh lari and melompat
turun ke tempat juri..pas uh die boleh plak selerak kan kertas2 adlin as a pengkritik mlm tu..
memang kiteowg tkut gile adlin bg kritikan pedas at die...
tgk2 adlin ckp die x akan angkat lagi name AF ni klu dlu dowg x bwk aril ke final!tapi die bersyukur sbb aril masuk semula...aril cume dapat no.2 time tu..tapi syukur lah.
at least die antara top 3....
selain aril kiteowg pown support akim...
but aril yg utama lahh time tu
mase AF8 x follow sgt...qid just ikot dowg tgk time final..
untuk sokong ADIRA..adira sme gak ngan aril dpt no.2...
haaaaaaaaaa tapi thun ni....
semangat AF uh dtg blik biler..
ni AF terakhir tu yg buatkan qid follow tiap2 minggu...
dri tirai lgi dah start tgk dah!!!
b4 hazama masuk qid,abg mierul,abg bob and sume2 skali sokong ERUL..
but biler HAZAMA dah masukkk semua sokong HAZAMA....
terutama abg ajam senget tu lah yg berkobar2...
paling best mase HAZAMA nyanyi lgu hey soul sister..
semua nyanyi same2..pas uh time hattan komen semua jerit2 "kaww timm" byk2 kali..
memang best!!mase final lah paling best!! kiteowg sume berkumpul rmai2...
syok giler...persembhan pk lang pown x kurang gah nyee...
menangis pak langg biler di umumkan sbgai juara...
time bg ucapan tu..ade mcm die x de word tok ckp auu..sekali abg ajam bantai nyee menjerit
"kaww Timmm" haaaa daoiii hazama senyum..
time tu die tgh jiwa kaco tu..yee lah bru menang!!!
hubungan ngan HFC dah mcm keluarga bru dah....

*best nyeee kenal AF ni...
NUBIES,ARIL-LOVER,GAFIMMER,HFC..
aduishhh ramai nyee keluarge aku..hihihihi
mane x nye..pelajar2 AF tu dah sah2 mcm keluarga..
yg kiteowg ni tiap2 minggu asyik jumpe muke sme jee..
xke dah mcm keluarga...adoiiii..
hubungan dgn nubie2,aril-lover fc,and gafimmer memang ok sampail sekarang!!
walaupun dah 2,3 thun berlalu tapi hubungan kami still rapat lagi..
nak2 nyee ngan ARIL-LOVER...memang terbaikkkk lah dowg!!!!
hope sgt hubungan bru ngan HFC ni akan kekal mcm mane dgn nubies,aril-lover and gafimmer ni.dgr cite x lme lagi ade plak AF ALL STARZ klu x silap lahhh!!!
alaaaa lebih kurang maharaja lawak tuu...time tu mesti best!!yg the best mesti akan perfom.
aduishh x sbr haaa...

*ok lah ti sambung story pasal AF ok!

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.