Skip to main content

rambut rosak!!!!! TIDAKKKK...

[pic sengal..masuk ann je pic bru tak msuk lappy lgi]
..sorry..

asalammualaikumm...[x jawab dosa]
hahahah..
esya qid bru pas blik dri salon haaa...
gi cuci rambut + pergi potong rambut sekali...
perhhh..memang abis lah duit..dah laa wax dah abis,
pencuci pown dah abis....pengering rambut rosak!!!
haaa ambik kauuu..semua qid kena keluar ari ni...
abis duit qidd....adoiyaiiii....
at salon tadi dh 40+ pas uh wax,pencuci and pengering....
haaa brp???dak 100 ++ dah...dah lah tengah pokai haaaa..
duit bulan ni x masuk lagi..adoiiii...
rase nyee kalau tak kena dgn bdk2 ni ari tu tak de de qid gi cuci rambut
at salon...cuci sendiri jeee..ni takk abis jahanam...

esya..mlm tadi dowg wat party at umah..
memang best gilerr lah!!
tapi ade sakit ati sikit lahhh...
tak pe lahhh..dah lepas pown benda uh...
mlm tadi memang wat qid rase bangga and terharu gilerrrr kenal same dowg...
ya allah..memang best gilerr...
dowg jamming at umah qid..
memang best lah!!
ape yg buat qid bertambah rase terharu biler dowg semua nyanyi lagu2
ARWAH ACHIK!!! ya allah memang buat qid menangis cikittt lah mlm tadi...
pertama kali qid dengar abg ajam and abg akim nyanyi lagu SPIN...
memang terperanjat biler tetibe dengar abg ajam nyanyi ENGKAU YANG KU CINTA..
adoiiii...ingt ann time uh abg ajm sesaje jee nak nyanyi lagu uh!!
sekali lepas uh remy plak yg nyanyi lagu SEORANG KAWAN...
yang tak boleh la time Pian nyanyi arhhh..die nyanyi lagu SEJUTA MAAF...
perhhh!!!ann qid gaduh ngan die,time die nyanyi uh qid tgh borak ngan abg akim sekali abg ajam tarik qid,and abg mierul tarik pian..dowg nak close ann kteowg blik!!!
perhh mg malu giler time uh!!!
yg si pian ni plak nyanyi giler punye felling...sampai qid pown mcm rse lain...
lagu uhh an maksud die dalam!!!
yang wat qid berterima kasih sgtt2 coz abg akim pown join nyanyi gak!!
die nyanyi lagu SPIN gak,lagu DIMANA JANJI MU DULU...memang kaww timm lah abg Akim ni...walaupun die tak pernah nyanyi lagu SPIN..tapi die redah jee semalam..
ape yg abg ajam bg tahu abg akim sempat dengar lagu tu pown b4 die nyanyi tu..pas uh time jamming die boleh nyanyi dgn elok lak tu!!memang tabikkkk laa at lu bro!!!
hampir semua lah nyanyi lagu SPIN..xde sowg pown nyanyi lagu lain...baik lagu dowg sendiri ke ape ke...semua nyanyi lagu SPIN,LAGU ARWAH ACHIK!!!!
memang tak sangka lah dowg semua boleh buat ni semua..dowg sanggup nyanyi lagu2 arwah..
adoiyaiiii.....memang best sgt2....
~tapi ade gak yg tak best nyeee..
hahahahah
time qid qid kena tarik ngan abg ajam uh,
dowg yg lain bantai nyeee gi sembur atas krim at atas kepala qid ni..
pas uh di tonyoh2 nye at muka ni semua..
memang giler lah!!kot tu jee ok lagi...
ni gi campak qid at kolam mandi!!!
adoiyaiiii..dah lah tengah malam!!!SOJUKKKK tau takkkkk...
adoiyaiii..air kolam uh!!!haaaa tak tau lahh air kolam uh dowg dah campur dgn ape...
bau die...adoiyaiiii...memang melekat lah!!!!...
memang kawwww lah bau die...
pas dah berendam lame dlm uh,out lahh...
tengok2 rambut keras!!!ya allah memang mengelabah laaaa qid time tu...
rase nak jerit jeee time tu...
dowg ni boleh gelak lak tu...
tak thu lah ape yg dowg taruk dlm air tu..
heyyy sib baik lahh dowg ni dah mcm family qid....lau takk..dah lme aku bunuh sowg2..
alasan kowg tahun ni sbb qid dah 17 tahun..and bgi kowg sweet 17 harus GEMPAK knnn..
haaa yooo memang gempak ni haaa..sampai rambut qid pown mcm dawai semalam!!!
TQ very kamsa laa erkk!! [sory angelteuksha amik ayat ko]
hahahahahah..

haa semalam ade bukak hadiah...
memang mcm2 lah!!! terima kasih sgt2 lah erk!!
ermm wani bg qid jam and mcm patung kecik uh!!letak at phone punye...
pas uh abg ajam plak bg lagi satu hadiah...
adiah ape????adoiyaiii ANDROID -sony beb!!
memang mcm nak gilerr qid time uh!!!!
ya allah,bestttt gilerr...
kotak phone uh bukak kejap jee smalm..
pas uh qid simpan blik..
sayang mehh mau guna..
memang tak sangka lah abg ajam beli phone tu!!!
dulu qid ckp at abg ajam qid mau phone tu satu ari nanti,tak sangka plak die boleh beli ann
phone tu..memang syggg giler arhh at die..
thun lepas mama beli phone bru..
thu ni abg ajam plak!!memang best arhh kowg..

*k lah esya ti qid sambung lagi ok!!!
esok qid mau gi melaka lah!!!
sabtu ni umah buat kenduri..mau ambik brng at melaka jap sok!!!
[miss u esya :) ]

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.