<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Saturday, 11 June 2011


salam~
heyyyy x thu lah knp dari pagi tadi qid asyik tgk video dua insan kat atas tu..
suara diorang,gelak tawa diorang buat kann qid rindu sgt pade dorg...
rindu yg sememang nyee owg lain x kan fhm...
hanya yang menyayangi diri mereka sje tahu bertapa azab nyee menanggung rindu
pade mereka...sorang tu dah setahun dah meninggal..yg sorg lagi...xlme je lagi dah nak setahun
die pergi...tarikh meninggal yg sowg tu selang sehari jee dgn tarikh lahir sorang lagi tu..
[fhm ka??] ^^
sape name dowg??
mungkin kowg kenal sape yg belah kiri tu...
tapi untuk pengetahuan kowg yg belah kanan tu abg angkt qid...
name die KHAIRUL NA'IM..
abg im meninggal sehari sebelum tarikh lahir arwah achik..
belum sampai 3 bulan achik meninggal,abg im plak Allah ambik dari kami..
ermmm DIA saje thu perasaan kami mase tu...
tahun 2010 memang memeritkan buat kami..
satu2 owg kami syg di panggil-NYA.
hari ni terasa rindu sekali qid pade mereka berdua...
lagi2 dah nak dkt setahun arwah abg im meninggal ni...
memang susah nak lupekan suare,gelak tawa,cara mereka berdua ni...

*tapi qid bersyukur esya..
sbb qid dapat kenal dgn sesowg yg same mcm arwah achik..
cara die,mata die...lenggok nada die bercakap ya allah memang mcm arwah achik.
sape die???ermm ROY..die yg punya ciri2 arwah achik..
tapi hakikatnye die bukan achik yg sbnar!!!!

[AL-FATIHAH BUAT KHAIRUL NA'IM & ABDILLAH MURAD]



Official Template By BudakPEMALAS