<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Monday, 20 June 2011


Ellysya Balqis Bte Amir Fitri..
xthu knp ari ni btl2 rse rindu sgttt pade kmo..
rindu tu buatkan qid berkhayal memikirkan kmo!!!
asyik memikirkan kmo dlm setiap ape yg qid buat!!
qid tak dpt fokus utk sesuatu kerja..
mcm2 qid buat utk hilangkan rse tu semua...
sampaikan mse abis kelaz tadi nak bls msg Roy qid nak tulis lain..
tapi qid taip lain....fikiran ni pK kmo..tapi hakikatnyee qid nak blas ape yg Roy ckp!!!
ya allah memang lah!!!!!
qid malu ngan Roy tadi.....
qid boleh anta "rindu esya....rindu sgt kat kmo..tak sbr nak blik rumah!!nak jumpe and peluk kmo!!" byngkan qid boleh anta msg tu kat Roy...sedangkan Roy tnye qid gi atau tak ceramah
BI tu..Roy dah balaz blik dah bru qid thu qid salah taip!!
ya allah..nasib Roy faham ape yg qid rse...thankz roy...
klu owg lain tu comfem dah ckp mcm2 at qid dah!!ni nsib roy fhmm.....
aduiii..ape nak buat ni esya..lme dah rse nye x pergi pusara kmo!!
cuti ari tu x pergi langsung!!selalu nye cuti mesti qid gi pusara kmo..lepaskan rindu ni.
tapi ari tu x sempatttt...
dri blik sekolah tadi duk belek2 album KITA....album yg remy bg tu pown ade gak gambar kite..
~walaupun dah sethun kmo pergi tapi susah esya!!susah! susah utk qid lupekan kmo..
owg slalu ckp qid yg x cube...dowg semua tu thu ckp jee!!!!
tapi dowg x rse ape qid rse...dowg tak thu mcm mane qid cube uk lupekan kmo!!!
susah sgtt esya....qid sendiri x thu smpai bile qid harus mcm ni.....

lepas abis ceramah tadi qid gi padang coz lepas qid salah anta msg tu roy kte
"qid sya nak jumpa awak sebelum awak blik.dlm pukul 4.30 saya tunggu at belakang,ape2 pun sya nak jumpe awak hari ni..sya thu byk yg awak nak ckp.."
aduishhhhhh..roy,knp lah ko wat qid nak nangis time jumpe ko tu ha??
sib baik ko bwk kereta lain lau x mampus owg thu!!!
~mcm2 esya..mcm2 roy pesan at qid..mcm2 qid ckp kat die tadi....
ape yg qid rse semua qid ckp kat die...qid nak jumpe kmo,qid nak ckp dgn kmo,
qid nak tenung muke kmo semuaa nye qid bg thu roy tadi......
yeahhh roy...roy penyelamat qid hari ni...die tempat qid luahkan ape yg qid rse sejak akhir2 ni..
dah lme qid simpan esya...bru ari ni qid lepas kan semuanye....pade die.....die ROY,esyaaa!!!!
thankz sgt roy...thankz ambik berat pasal qid...thankz ingt kan qid lakukan benda2 tu semua..
thankz sgt roy...roy skng dah mcm gnti walit...walit bapak esya tu..
dulu die selalu bg qid semangat klu qid ckp qid rindu same esya...tapi skng walit pown dh xde..die dah ikot esya gakkk!!!

*miss u syg <3 <3 <3


Official Template By BudakPEMALAS