Skip to main content

Makin Lemah TANPA Kamu Disisi



Ellysya Balqis Bte Amir Fitri..
xthu knp ari ni btl2 rse rindu sgttt pade kmo..
rindu tu buatkan qid berkhayal memikirkan kmo!!!
asyik memikirkan kmo dlm setiap ape yg qid buat!!
qid tak dpt fokus utk sesuatu kerja..
mcm2 qid buat utk hilangkan rse tu semua...
sampaikan mse abis kelaz tadi nak bls msg Roy qid nak tulis lain..
tapi qid taip lain....fikiran ni pK kmo..tapi hakikatnyee qid nak blas ape yg Roy ckp!!!
ya allah memang lah!!!!!
qid malu ngan Roy tadi.....
qid boleh anta "rindu esya....rindu sgt kat kmo..tak sbr nak blik rumah!!nak jumpe and peluk kmo!!" byngkan qid boleh anta msg tu kat Roy...sedangkan Roy tnye qid gi atau tak ceramah
BI tu..Roy dah balaz blik dah bru qid thu qid salah taip!!
ya allah..nasib Roy faham ape yg qid rse...thankz roy...
klu owg lain tu comfem dah ckp mcm2 at qid dah!!ni nsib roy fhmm.....
aduiii..ape nak buat ni esya..lme dah rse nye x pergi pusara kmo!!
cuti ari tu x pergi langsung!!selalu nye cuti mesti qid gi pusara kmo..lepaskan rindu ni.
tapi ari tu x sempatttt...
dri blik sekolah tadi duk belek2 album KITA....album yg remy bg tu pown ade gak gambar kite..
~walaupun dah sethun kmo pergi tapi susah esya!!susah! susah utk qid lupekan kmo..
owg slalu ckp qid yg x cube...dowg semua tu thu ckp jee!!!!
tapi dowg x rse ape qid rse...dowg tak thu mcm mane qid cube uk lupekan kmo!!!
susah sgtt esya....qid sendiri x thu smpai bile qid harus mcm ni.....

lepas abis ceramah tadi qid gi padang coz lepas qid salah anta msg tu roy kte
"qid sya nak jumpa awak sebelum awak blik.dlm pukul 4.30 saya tunggu at belakang,ape2 pun sya nak jumpe awak hari ni..sya thu byk yg awak nak ckp.."
aduishhhhhh..roy,knp lah ko wat qid nak nangis time jumpe ko tu ha??
sib baik ko bwk kereta lain lau x mampus owg thu!!!
~mcm2 esya..mcm2 roy pesan at qid..mcm2 qid ckp kat die tadi....
ape yg qid rse semua qid ckp kat die...qid nak jumpe kmo,qid nak ckp dgn kmo,
qid nak tenung muke kmo semuaa nye qid bg thu roy tadi......
yeahhh roy...roy penyelamat qid hari ni...die tempat qid luahkan ape yg qid rse sejak akhir2 ni..
dah lme qid simpan esya...bru ari ni qid lepas kan semuanye....pade die.....die ROY,esyaaa!!!!
thankz sgt roy...thankz ambik berat pasal qid...thankz ingt kan qid lakukan benda2 tu semua..
thankz sgt roy...roy skng dah mcm gnti walit...walit bapak esya tu..
dulu die selalu bg qid semangat klu qid ckp qid rindu same esya...tapi skng walit pown dh xde..die dah ikot esya gakkk!!!

*miss u syg <3 <3 <3

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.