Skip to main content

cikgu FORM 6 memang emo erk?


salam!
hey pe kabar?
ari ni boring sangat!
first sekali of coz lah sbb ade perhimpunan pagi ari ni..
paling sakit ati sebab perhimpunan ari ni sampai pukul 9.30 pagi..
banyang kann sari pukul 7.30 tu duduk smpai pukul9.30 tu ha...
dengar pengetua membebel jee dekat 30 minit..
kot sekali je x pelah..ni 2 kali..
bayangkann...
sekali tu die berucap dekat setengah jam..
ni rasmikan HARI KOPERASI lagi lah!!setengah jam lagi plus!
= dengan 1 jam!!
ambik kau!!!
memang panaz,berangis,sakit atii jee qid time tu...
yang budak2 form at depan qid ni plak memekak je...
cite itu cite ni...
wat sakit ari aku jeeee....
~pas tu time perasmian hari koperasi tu ade lah dowg wat persembahan nyanyi lagu koperasikan time tu dalam pukul 9 pagi....qid memang x tahan giler mau terkucil time tu..
mane x nye dari pukul 8 tu tahan sampai pukul 9..
if tahan lagi boleh jadi batu karang tau x!!!
qid ajak dini...die kate kejap lagi..tunggu nynyi lagu sekolah jap!!
ajak syira die malaz mau jalan..
qid ajak wani wani kte 'nak lalu mane??'
haaa ok!lame2 qid bangun and pergi sendiri.!!
susah ajak owg!
~pas uh time nak out tu plak sakit betulll hati...
ade sowg cikgu form 6 ni memang mencabar kesabaran qid betul pagi tadi!!!!
dah lah kaki kremm duduk bawah..pas uh tak tahan nak terkucil plak tu...
qid ckp at die"cikgu tompang lalu jap cikgu"
die boleh ckp ape au???
"lalu je lah at depan ni..mcm tu cra awak ckp dgn cikgu"
perhh!!kot besar ruang die x pelahh wokkkk!!!adoiyaiiii...
nak aku ckp mane lagi ngan kau....
ade aku panggil "kau aku" time tu??
xde kannn aku panggil cikgu lahhh wokkkk!!!
ape masalah gan ayat aku tu...
aku nak cpt time tu...nak TERKUCIL + kaki aku kremm mase berdiri tu!!!!
if kau lah kann x kan kau terhegeh2 lagi nak berdiri at c2..berburak plak ngan cikgu tu!!
haaa??mcm ttu??
kau tu duduk atas!!mane tau kaki kremmm ni semua!!!ko duk atas tu pown tidokann??
macam aku x nampak!!!
sakit ati aku ni biler aku terkial2 nak kuar tadi kau sikit pown x berganjak!!
membatukann jee diri kau tu pahal??
ok fine!!!kau buat mcm tu!!next time kann aku xkan lyn kau lah wei!!
b4 this aku hormat kau...tapi biler aku ckp elok2 pown kau ckp aku punye perckpn salah
haaa alamatnyee x de makna lah aku nak hormat kau lagi wokkk!!!lantak lah!!!

lepas gi toilet tu mlz mau masuk dewan coz malaz nak berhdpn ngan cikgu form 6 tu!!
yg perasan bgus tu!!!! ;P
qid gi at tepi surau sekali nampak roy kuar dari bilik seni!!
die panggil coz ingt ann something jd at qid..
qid story punye story at die...die kte "sabr lah qid,cikgu form 6 memang emo je kerja die"
hahahah bengong jeeee.....
~ari ni sato ari x bljar!!
perhimpunan smpai dkt2 kul 10 pgi haa...
pas tu rhat,lepas rehat ade ceramah bM sampai blik..
qid target cikgu izhar yg dtg coz dowg ade dgr kbr uh!!!
sekali cikgu india dari SUBANG yang bg ceramah Bm..
memang ngantok giler time tu!!!

*ok lah esya nanti qid sambung ;)

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi