Skip to main content

Aqid Naim Pak Lang


FROM ACC ABG NA'IM

  • immm.....ibu sgt rindu kepadamu immmm......rasanya rindu setengah mati......setiap saat dan ketika ibu tringatkanmu.....bila rasa rindu yg tramat sgt ibu akan mlihat foto2mu....ibu akan lihat video yg d sediakan oleh kawanmu.....ibu akan dengar lagu syhahdu dendanganmu(jamming)....rasa terubat sikit hati ini....yg pastinya kami tidak lupa menghadiahkan bacaan YASSIN setiap ari......semoga rohmu tenang d sana ankakku......semoga kau d himpunkan bersama2 org2 yg beriman....amin....amin...yarabbulalamin......Al-Fatihah....
    13 hours ago · See Friendship
    • Khairul Aiman likes this.
      • Khairul Aiman Angah rindu kat adik gak mak... Rindu sgt2.. Hanya doa kte sume mengiringi adik mak..semoga adik ditempt kn di dalam SYURGA mak bersama2 golongan yg soleh.. AMIN.. AL-FATIHAH
        12 hours ago
  • im..........ari ni.da segenap setahun da im... ko pergi meninggal kn angah n family im... begitu cepAt masa berlalu pergi. angah terlalu rindu kan mu wahai adik ku.. setiap saat angat teringat kat ko im... walaupn dunia kita berbeza,angah tetap mendoakn mu im... Semoga roh mu Di tempat kan di dalam SYuRGA,bersama golongan yg beriman,bertaqwa dan golongan yg soleh. AMIN ... AL-FATIHAH~
    21 hours ago · See Friendship


~tgk je posting abg aiman and cikgu!!
aduhhhh mau nangis qid...
rindu sekali pade arwah abg naim!!!!
pg tadi gi umah die tgk mama masak tok anta kat masjid mlm ni...
ermmm mintak sekali kat mama time tu keratan2 akbar yg mama liminet dulu..
bce2 blik!!perhhh memang susah nak lupekan saat tu....
hajad die yg x kesampaian. impian and usaha die yg musnah sekelip mate tu!!
adoiyaiiii ;(
ptg tadi kuar lalu at depan petronas ampangan tu!!
qid benti kat tepi jalan tu kejap coz terbyngkan ape yg jdi setahun yg lalu..
at depan petronas tu lah moto and abg naim sendiri tercmpak and terbaring di tepi jalan tu!!
aduhhhh setahun dah sejarah tu berlaku...
moga arwah tenang disana!!!

***********************************************

esya thu x tadi at sekolah dah dkt2 nak blik tu ati ni panazzz je..
adoiiii...
mule2 qid bengang ngan beberape owg budak ni gi
ejek2 trekmarkkk HAZAMA..adoiyaiii panaz btl ati time tu..sampai ade sowg tu buat
"KawwTimmm " style cm pondan!!!perhh memang panz time tu..tapi qid sbr jeee dulu...
dah gelak2 tu melampau plak dowg annn....
gi ckp "buat ape kau sokong hazama tu bukan encemm pown"
helllooooooooooooo...aku sokong sesowg uh x dri muke die ok!!
dri bakat die.ingt tu!!!lagi pown mane kau thu hazama tu xx encemm ha??
pernah kau face to face ngan die??
PERNAH???tgk die at tV pown ko jarang ni pandai2 ckp die x encemmm...
ckp tu biar berlapik lah woiii...
sto lagi...sukati aku lah nak sokong aril ke akim ke hafiz keee..ape kau peduli???
ade aku mintak duit kau beli tiket nk tgk dowg..
ade???haaaaa
~balik tu qid tipon abg ajam qid tnye "abg geram x if ade owg memperlekehkan style abg and merosakkan lgu abg????" abg ajam tnye qid knp?? qid pown cite lah ape yg jadi at sekolah..
termasuk lah lagu tu sekali... abg ajam cakap ape au,die ckp ni "dowg tu jenis manusia yg pK dowg jee bagus tu..biarlah!!!janji kite thu sape merek2 tu semua!!!!"
yes!!!janji aku thu spae die sbnrnyeee...
kowg ckp lah ape baik pown!!die tetap die lah!!!

mlm ni mau ke johor...
esok x gi skolah lah nampknyeee...
ari sabtu nak gi perak plak!!ayoyo pnt mehh!!
tapi x pe..enjoy lah!! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.