Skip to main content

sengsara nye idop wei!!!!!

ehem..ehem,,,
ermmm lame btl aku tak on9...
sengsara btl idop qid tau x geng2 sume????
ermmm tapi tak pe...ni semua cabaran tok qid...
btl x???
ha...esya....
last week an qid kuar la ngan minah sengal uh
perh....bapak seksi die esya....
qid yg tgk pown terseksa tau x???
hahahahaha...
ermmm tapi best la kuar ngan die.
sore die karoke pown bapak sedap...

ermmm pasal kelas kan...
skang at kelaz uh ade seorang insan yg qid akan benci
buat selama2nye....
SAMPAI QID MATI QID BENCI DIE!!!!!!
sape dia??
************......
ermmm pandai2 la cari sape die....
mg qid akan benci die sgt2...
ha.....
nak tau tak ari tu yg qid kata yana nk dtg uh..
parents die ja yg ade,die tak de la plak...'owg dh miss die giler2 die tak de plak...

lagi seminggu nak pose...
ermmm tak tau la penuh ke tidak kali ni...
hahahahha...fhm2 je la kan???
hahahahhaha....
ermmmm....ingat an tahun ni bju raye nk wne putih,
ceh!!!!belom pose dh pk pasal raye...
adoiyai....
ermmmm sdp gak an time raye ni...dpt duit raye,dpt g jalan2...
ahhhhhhhh.....xsabarnye nak raye!!!!!!!!!
hahaahah....

*k la t sambung k...
bye

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Follow the flow

Assalammualaikum. Lama bukan aku tk kesini? Menulis lagi dengan hati yang kosong. Yes. Kosong. Tak ada satu pun rasa yang tertingal di dalam hati ni. Apa yang aku inginkan pun aku masih tak pasti. Biarkan semuanya berlalu tanpa ikhlas. Biarkan semua nya berlalu tanda rasa redha. Ye. Aku salah. Tapi. Itu hakikatnya. Itu yang aku rasakan. Salah lagi ke? Entah lah aku sendiri tk pasti. Yang nyata aku sedang membiarkan semuanya berlalu Dan aku hanya mengikut masa.
Sukar untuk aku luahkan semuanya Susah untuk aku nyata kan satu persatu. Tapi aku pasti Dia sangat memahami apa yang aku rasakan. Hanya Dia sahaja yang mengetahui dan memahami apa yang aku rasa Hanya Dia..
Semuanya aku akan padam. Dan aku akan buang jauh2 Semuanya. Macammana aku cuba berkeras untuk membuang mereka. Macam tu lah aku akan cuba sedaya upaya untuk membuang benda ni semua Aku akan cuba. YES! AKU AKAN CUBA.