<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Sunday, 7 May 2017
Assalammualaikum,
Sepi
Sayu
Sebak
Okey.
Skang pukul 3 pagi kan?
Itu normal.
Yang tak normal bila aku mempertikaikan kenapa perasaan tu datang.
Macam tak biasakan?
But kali ni.
Lain.
Lain sebab apa.
Sebab aku fikir insan yang bernama Walid
Selalu time macamni aku ingat Bonda, dan bukan dia
Entah kenapa akhir akhir ni kerap sangat aku ingat dia
dia, dia,dia dan dia.
Allahhu rabbi
Jujur aku rindu dia.
Rindu seorang lelaki yang sememangnya ayah kandung aku.
Rindu untuk peluk cium dia,
rindu untuk dia jaga diri ni.
Rindu segalanya

Keadaan skang,
apa punca nya?
Aku takpasti.
Tapi aku yakin,
dia tahu kenapa
sebab apa?
Sebab keadaan sekang ni berlaku sebab dia yang mahu.
Aku?
Hanya menurut.
Kernaapa?
Kerna aku hanya seorang anak.
ye. aku hanya anak.

Jadi tak salahkan kalau seorang anak rindu walid dia?
Tak salahkan jika seorang anak mahu jumpa dengan walit dia sendiri
Tak salah kan?

Aku harap
Satu hari nanti aku akan jumpa dia.
Aku dapatt salam tangan dia,
aku dapat cium  dia, tangan dia.
aku harap sangat aku dapat jumpa dia.

Jika tak.
aku harap dia masih sudi terima jenazah aku nanti.
aku harap dia masih mengaku aku anak, walaupun masa tu aku dah takde.
aku tengok dri jauh pun takpe.
aku happy dah kalau benda tu jadi.
aku nak dia antara orang yang cium dahi aku sebelum aku dikafan akn
aku nak dia yang sama sama angkat jenazah aku masa aku nak kena bawak gi kubur,
aku nak dia yang sama sama dngan abg shuk, along turun dekat liang lahat bawak masuk aku kat situ.
aku harap sangat

tapi, aku masih berharap aku dapat jumpa dia sebelum aku pejam mata.

Tuhan,
aku tahu kau sebaik baik perancang.
kau aturkan lah mana yang terbaik untuk aku.
tapi, aku harao sangat apa yang aku nak ni, aku rasai.
jika ia terjadi,
terima kasih tuhan.
terima kasih sangat.


Official Template By BudakPEMALAS