<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Saturday, 20 May 2017
Mencuba semampu aku untuk senyum depan semua orang yang aku jumpa
Bila bell tnya kenpa, automatik mata menitik
Tak mampu nak luah, tp air mata ni turun kenapa xtau lah
Allah,
Rasa ni dtg lgi
Kenapa skang??
Kenapa masa aku tgh bz mcm ni
Kenapa?

Aku tahu aku siapa kat mta kau,
aku tahu aku punye sikap mcm mane kat kau
Tapi tak perlu tuduh aku mcm tu
Takperlu pandang aku sehina tu
Aku ade maruah bro,
Serius aku ckp, aku ade maruah.
Nape nak kena cakap mcm tu, tuduh mcm tu.
Apa yang kau ckp ni,
sampai mati aku akan ingat bro,
sampai aku matii aku akan ingt mcm mana kau hina aku sekang

Satu je aku nak ckp,
dlm hidup aku skang aku bukan ada siapa2
aku hanya ada kau.
Kau lah abang aku, kau bapak aku, kau mak aku gakkk.
Cuba kau bro.
Along tu siapa?
Along tu orang luar yang aku bru kena 2 tahun  dan aku hanya menumpang kasih dengan dia.
Yes.
Aku sayang dia sama mcm mana aku syg kau
Tapi kau kne ingt bro,
Aku kenal kau lagi lama.
Kau yang kutip aku masa aku kne buang dlu
Kau yang datang bro
Kau gak yang tanggung aku slama ni.
Along tu, tiba masa dia nak pergi dri hidup aku ni, bilabila pun dia boleh
Dan masa tu, aku tak boleh halang!
Sebab aku tahu aku bukan siapa siapa untuk halang dia.
Aku bukan siapa2 dia bro.
Patutnya kau lagi faham aku mcm mane,
ptutnya kau lagi tahu sikap aku mcm mane.
Apa yang buat kau tuduh aku mcm tu?
Apa yang buat kau hina aku mcm tu?
Kenapa bro buat aku mcm ni??
Jangan dtg klo nak buat aku menangis mcm ni.
Aku dh cukup rapuh skang ni.
Aku sangat rapuh skang ni.
Aku tak de siapa untuk kuatkan aku selain kau bro.
Aku tak ada siapa siapa.

Btw, thankz atas semua hinaan kau tu.
Thankz untuk semua tuduhan kau tuu.
TERIMA KASIH BANYAK; BRO!


Official Template By BudakPEMALAS