<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Monday, 17 April 2017
Assalammualaikum
Hilang arah
lagi dan lagi
penat nak beragak kuat depan orang
penat jd penipu,
tipu semua orng yang aku ok
tipu semua org yang aku sihat
Allahuakbar.
Kuatkan lah aku tuhan
aku tknak mereka sorang pun thu apa yang aku rasa skang ni
aku cuba tahan air mata ni dri menitik
aku cuba kuatkan diri ni depan diorang
aku cuba senyum walau hati aku pun tk ingin langsung tersenyum
kuat kan lah aku tuhan
kuat kan aku untuk nampak terus teguh depan mereka
aku mohon.

aku sebenarnya sendiri tk thu aku mampu kuat atau tak.
ye aku sangat rapuh skang ni
banyak sangat yg aku fikir
banyak sangat yang aku pendam
aku bukan tak mahu luah,
bukan takde yang bertanya
tapi.
aku tak tahu mcm mana aku nak luahkan semua nya
kuat kan aku tuhan.
aku mohon sangat

salam


Official Template By BudakPEMALAS