<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Thursday, 9 March 2017
Akhirnya mlm ni tewas!!
Ke hospital gk adik kau akhirnya abang.
Dari malam semlam lg dok sakit dada nii.
Tapi buat relak wat tkde apaa.
Nak setel assignment punya psl, sudah nya.
Balik dri present trus tido smp kol 12.
Sedar2 sakit dadaa gilaaa.
Tahan nye tahan, aku grk gakk laaa hospital.
Skang bru lepas masuk oksigen nan air.
Dowg suh rest dlu.
Lepas tu ambik neb lgi sekali.
Dah laa moto buat hal.
Macam2 hal wehhh dri hujung bulan 2 hri tu smp skang, ade je benda x kena.
Ni skang hantq lappy kat kedai.
Smp skang x dpt2 lg.
dh seminggu lebih kot.
Nasib ade lappy pejal, die bg guna.
Klo tk thu laa mcm mane aku nak present.

Tak sabar nk tunggu 18hb.
Ubat dah nak habis, tkot tk thn je.
dah la ubat tu  hsptl sana je yg bg.
aku rasa aku sakit sgt akhir2 ni sebab stress assignment kot.
stresss smp nak tido pun x senang.
tp nasib la aku bukan kaki membuta...

Pape pun abang, doa doakan aku boleh thn dgn ni semua.
Sethun je lg, xpaa.

Salam


Official Template By BudakPEMALAS