<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Wednesday, 1 March 2017
Abang.
Aku ingt aku takkan rasa dah mcm mne kena buang tu.
Aku igt aku dh cukup kuat klo benda tu jdi lagi.
Tapi aku silap abang.
Aku rasa balik rasa tu
Aku tk kuat nk hadap mcm mne perasaan bila kena buang tu.
Lagi2 yg buang aku tu org yg aku syg, yg aku percaya sangat skang ni.
Orang yg aku anggap akan slalu ada dgn aku.
Yg akan ade je kt blkang aku.
Support aku.
Sakit abang rasa ni.
Sakit sangat.
Balik laa abang.
Tengok adik kau.
Aku tak thu apa aku rasa ni
Dan aku tk thu kenapa spnjang dri penang ni
Aku menangis.
Mungkin aku tk kuat lg nk hadap benda ni.
Apa bonda dgn walid buat ni.
Bg kesan kat aku.
Kesan yg kuat sgt.
Smp dh sthun ni pon aku msih bersedih
bila ada org buang aku.
Jujur abang.
Aku tak kuat. Aku tk tahu apa aku rasa.
Aku tk thu kenapa aku menangis skang abang.
Balik laa abang
Sekarang memang betul betul aku takde sesiapa.
Aku tak ada sesiapa abang.

Mak bapak aku sendiri boleh buang aku, ni kan plak org luar kan?
Takpe laa.
Siapa je yg tahan dgn perangai aku kannn.
Mak bapak aku sendiri pun tak tahan.
Mak bapak aku pon blh biarkan je aku.
Ni kan plak org luar, kan?
Takkan org luar nk ambik bert pasal aku.
Sia sia klo dorng buat sbb mak bapak aku
pun tk pernah kisah
Allahuakbar.
Kuat laa wahai diri.
Takpe. Oneday. Kau akan senyum gak.
Sakit mcm mne pun skng, kau hadap je.
Oneday kau happy.

Sapa je nk buang aku lepas ni,
Biar hilang terus. Jangan bagithu aku apa2
Jangan pesan aku apa2
Nanti aku sakit macam nii.
Sakit dengan perasaan aku sendiri



Official Template By BudakPEMALAS