<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Thursday, 2 March 2017
Assalammualaikum
Abang
Aku tak tahu kenapa dengan aku.
Tadi lepas balik class aku bawak moto
Otak aku melayang tah memane abang.
Sampai keta depan mata aku blh tak perasan.
Nasib aku sempat break.
Tapi jatuh gak laa.
Lepas dh jatuh tu aku bangun bawak moto baljk.
Aku nangis abang.
Otak akh melayang tah memane.
Aku teringat ramai orang
Aku teringat mcm mcm benda
Aku fikir mcm mcm benda.
Aku tak happy skarang abng.
Aku tak happy langsung dgn hidup aku skang.
Kosong abang.
Kosong sangat.
Airmata aku ni bila bila je blh menitik
Aku menung tah kemana tah abang.
Aku tak suka keadaan ni.
Aku tak suka perasaan ni.
Aku taknak rasa ni abang.
Berapa hari dah aku x tido.
Aku tak rasa mengantuk langsung.
Badan aku penat.
Tapi mata aku tak mahu lelap.
Semalam lg lah.
Dah ambik ubat pun mata aku masih tak lelap.
Selalu klo ubat jantung tu aku makan mesti rasa nak tido.
Mesti rasa lesu.
Tapi semalam badan aku lemah.
Tapi mata aku tknak lelap.
Nangis tak payah cerita laa.
Tiap malam menangis skang.
Aku tak suka abanggg perasaan ni skang.
Aku tak larat nak hadap dah.

Tahun lepas aku jd mcm ni masa walid tk trima aku.
Tiap mlm aku menangis mcm ni.
Lamaa abang aku nak kuat balik.
Aku harappp sangat aku dpt kuat mcm sebelum ni.
Aku harap sangat abang.
Doakan aku abang.
Aku nak buang semua rasa yg tk seronok ni.
Aku sedih.
Tp aku takde siapa nak bercakap.
Aku takde sesiapa abang.
Aku sunyi.
Aku takde kawan baik.
Aku takde sahabat.
Aku takde family.
Aku takde abang.
Aku tkde sesiapa abang.
Aku nk bangun balik.
Aku nak happy balkk
Aku nak gembiraa even aku sakit skali pun.

Aku nak tu semua balik.
Naksemangat aku.

Salam


Official Template By BudakPEMALAS