<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Saturday, 18 March 2017
Abang.
Kau tau dak aku jumpa siapa hri ni?
Aku jumpa abang shuk masa lawat kubur kau tdi
Lepas je kt kubur kau, dia trus ajak aku minum.
Macam2 aku dgr cerita and thu pasal walid, bonda and adik bradik lain.
Aku harap bonda terus kuat.
And aku harap tuhan akan slalu bagi kesihatan yang baik baik untuk dia.
abang shuk ckp gak, dia suh aku sabar dengan semua ni.
Dia sndri x thu kenapa walid buat keputusan smp mcm tu dlu.
Sampai sekarang kami semua tkthu knepa walid buat mcm tu.
Abang ckp gak.
Kak qis dlu buat masalah lagi besar.
Tp dia x buang pon kak qis.
Dia tak tahu apa punca walid buat mcm ni kt aku.
Aku cerita mcm2 at abang.
Abang skang tk duduk malaysia dah
Sebab tu dia jrang gila contact aku.
Abang janji dia akan cuba pujuk walid balkk.
Tapi.....
Bukan skang.
Dia kata oneday.
Tapi enth laa tu.
Dlu ajam janji benda yg sama.
Tp smp skang aku masih mcm ni.
Aku ckp satu je kt abng shuk smlm.
kalau nak ok, okeh laaa.
Aku dh malas nak hadap benda ni semua.
Bg aku, sapa nak ambik laa.
Spa tknak tu. Tinggal je laA.
Aku malas nak harapkan org lg.
Tp tu laa.
Aku berlagak kuat mcm mne pun.
Nti aku rindu aku merintih juga.
Tp takpw laaa.
Jnji aku x mengharap kat siapa2 lg.



Official Template By BudakPEMALAS