<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Sunday, 29 January 2017
Setiap detik saat buat hibaku melarat..
Dan semakin berat.. Terasa terjerat..
Mungkin ku tidak sekuat ku sangka..

Setiap rintik hujan buat keadaan ku tenat..
Dan segala kudrat.. Ku perah keringat..
Daku dah penat melawan perasaan..

Dan memang benar.. Sebenar-benarnya..
Amat terasa.. Sejak kau tiada..

Vida..
Kembalikanlah semangatku..
Kembalikan ketenanganku..
Ku rebah tanpamu..

Carinomio..
Tak terdaya lagi bernafas..
Jiwa daku semakin lemah..
Dahagakan cintamu..
Kaulah nyawaku..

Katakanlah apa saja yang dikau damba..
Sedaya upaya ku tunaikannya..
Asal kau pulang.. Kedakapanku..

Daku bersungguh.. Sesungguh-sungguhnya..
Mahu cintamu.. Dan masa indah lalu..

Berikanlah daku peluang hanya sekali lagi..
Senyumanmulah menjadi penawar hati..
Melutut merayu.. Kau nyawaku..

Assalammualaikum.
Ingat lagu tu,
hmm
entah macam mana aku lama x sentuh keyboard
try ingt balik segala chord
dan lagu tu terlintas dikepala
Allahuakbar
aku rinduuu sangattt masa memula akuu thu pasal lagu tu
dan saat aku bawak laguu tu kat mana jee aku gi event masa tu
abang wan,
ingt lagu tu?
Aku penah backup kau bawak lagu tu.
Aku main keyboard kau nyanyi
Rindu tak abang wan?
Aku rindu lahh
entah kenapa aku bawak balik lagu tu td airmata aku menitikk.
Tapi.
Aku boleh ingt plakk chord chord dia semua.
Lamaa dah kan lagu ni abang wan?
Hmmm
Lirik dia.
Lirik dia buat aku menitik kot.
Semangat aku hilang abang wan.

Aku nak cerita pasal semalam.
Ajam sekali lagi ingtkan aku pasal along
Dia ingt kan aku along tu abang aku gak
Dia minta aku hormat along mcm mane aku blh hormat dia.
Dia x suke aku memain bila along tegur aku.
Dia kata along tu manusia yg bersungguh layan kerenah aku.
Entah laa
Aku tak tahu along blh bertahan layan kerenah aku sampai bila
Aku sendiri tahu mcmmane perangai aku
Lagi lagi bila aku sakit.
Masa tu aku tak fikir orang tu bnyak tlg aku ke apa ke.
Bila aku sakit, dalam otk aku hanya fikir aku nak sendiri
Aku tak nakk tunjuk aku sakit depan orang.
Tapi aku tahu
Dorang tak suka aku buat mcm tu
Dan aku pasti, oneday along akan giveup dengan perangai aku ni
Mintaa Maaf awal2
Ajam pun boleh mengadu kat kamu kann mcm mane dia giveup dgn aku
Tapi dia layan gak
Aku tahu dia layan jugak sbb iwan.
Pape pun thankz la ajam. Kau buat macam macam untk aku
Sebut je apa aku nak, semua kau turut kan.
Allah je boleh balas jasa korang semua.
Thanks bro.


Official Template By BudakPEMALAS