<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Sunday, 15 January 2017
Assalammualaikum

Aku tak tahu kenapa aku menangis sekarang ni.
Tiap malam macam ni.
Penat?
Ye memang aku penat.
Kadang aku dengar lagu je pun aku boleh menitik.
Kenapa aku mcm ni?
Mane semangat aku yang dulu?
Ye aku tersenyum dpn orang.
Aku bergelak ketawa, tp dlm hati aku, dlm fikiran aku ni aku sendiri tak tahu apa yang ada.
Aku tknak diri yang sekarang.
Aku nak aqid yg dulu.
Yang semangat kuat.
Jujur aku tk sekuat dlu.

Abang.
Datang laa.
Beri aku semangat.
Bagi aku senyum mcm dulu
Tolong laa abang.
Aku merayu dgn kau.
Sanggup kau tgk aku mcm ni?
Aku ade mcm2 benda nak cerita.
Macam macam abang.
Datang laa, dengar semua yg aku nak ckp.
Beri aku semangat, beri aku kekuatan.
Aku penat dah abang.


Official Template By BudakPEMALAS