<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Saturday, 23 July 2016

Assalammualaikum.
Abang,
jujur aku tk kuat skang. Sakit sangat abang apa yang aku tanggung skang.
hampir seminggu mcm ni.
Hampir seminggu aku cuba kuat kan diri sendiri.
Aku tak larat dah abang.
sakitt yang teramat sangat.
aku perlukan sekuatan kau abang.
Kau tahukan apa yang jadi pada aku skang.?
Kau tahukan?
Dan aku tak tahu apa yg harus aku lakukan.
Aku tak tahu nak mengadu pada siapa.
Aku tak thu nak bercerita pada siapa.
Aku tak punya siapa2 abang.
Balik lah abang. kuat kan adik kau ni.
Aku perlukan kekuatan kau wahai abang..


Official Template By BudakPEMALAS