<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Saturday, 19 March 2016
Assalammualaikum
Abang kenapa dgn adik kau ni
Tingtong semacam.
Benda kecil pun aku boleh gelak x ingat dunia.
Ke sebab lepas ni balik aku akan nangis sepuasnya??
Aku rasa memang ye.
Kau tahu kan kenapa abang?
aku redho dah.
Even tk larat aku lepak gak nan Mursyid sebab aku x nak pikir semua tu.
Berapa bulan je tinggal abang.
Aku kena kuatkan diri aku sendiri.
Aku kena
Aku nak gelak sepuasnya
Aku nak happy sepuasnya.
Abang.
Doakan aku sentiasa kuat yer
Jujur aku kata kan, aku dh redho dgn semuanya.
Masa dowg infom pon aku senyum saja.
Malas nak nangis dah.

K lah abang, salam


Official Template By BudakPEMALAS