<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Monday, 29 February 2016
Assalammualaikum

Abang.
Aku nak ngadu..
Aku nak kau.
Nak nangis kat bahu kau, nak peluk kau kuat kuat abang.
Kenapa walid buat aku mcm ni?
Aku bukan budak budak lagi
Aku dah penat lah abang.. semua aku kena ikot
belah sini aku kena jaga.
belah sana aku kena jaga.
Hati aku sapa nak jaga?
Pernah diorang tanya apa yang aku nak?
Pernah diorang tanya aku okey ke tak??
Pernah ke?
Tak pernah abang.
Sekali pun takde.

Abang. Datanglah.
Aku nak kau sahaja.
Aku nak kau backup aku
Macam dulu..
Aku dah xde siapa siapa abang
Kadang aku rasa tk guna aku hidup kalau mcm ni je jadinya
dari dulu. aku penat
Kau nak thu satu benda tk abang
since aku rapat dengan ajrul ni..
aku rasa dia seorang je keluarga yang aku ada...
sebab tu dia susah mcm mana pun aku cuba tolong.
Sampai satu saat aku rasa aku xde family dekat kl or seremban tu
hidup aku hanya ada abang aku si ajrul tu dengan kawan kawan aku saja...


Official Template By BudakPEMALAS