<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Tuesday, 18 August 2015
Assalammualaikum.
Hampanya rasa hati apabila aku menghubungi mereka seorang pun tak menjawab.
Bukan apa aku hanya inginkan semangat dan sedikit pembincangan.
Mulut tergerak untuk bertanya pada Along semalam.
Tapi aku fikir mereka patut tahu dulu.Sebelum Along tahu.
Along akan tahu, semua Along akan tahu..
Mcam aku cakap semalam, aku dengan dia aku jujur dan tak ada benda pun dia tak tahu.
Sebab bagi aku dia abang aku!
Tapi aku nekad semalam aku nak sangat keluarga aku tahu dulu.
Tapi pagi ni aku hubungi mereka.
Tiada jawapan.

Yes!
Aku salah bertindak melulu,
tanpa mereka tahu.
Tapi mereka tahu apa aku rasa?
Apa aku rasa bila 2 bulan dalam tu dan yang menemani aku hanya telefon,
yang menemani aku hanya katil,tv,kerusi roda.
Tahu apa aku rasa?
Kenapa una, along boleh faham. Tapi tidak mereka.
Siapa aku pada mereka?
Kenapa dua makhluk Allah tu pulak boleh memahami aku,
tapi mereka tidak?
Aku keliru, siapa mereka, siapa una dengan along pada aku?

Aku jumpa jumpa along je semalam along tanya
"sakit tak?"
tapi bila aku jumpa Ajam apa dia tanya?
Jumpa jumpa terus kena maki!!
puas?
Ajam, kau memang tak sama mcm wan.
kau dengan wan 100% tak sama okey!!!
aku jadi benci kau bila jadi mcm ni.
bukan sebab aku ada along..
tapi kau tak pernah beri aku peluang.
kau hanya mendengar kata mereka.
kau ada dengar kata2 dari aku??
Yes memang along dengan una dengar semua kata-kata dari aku.
Tak mendengar apa2 dari mereka
tapi untuk pengetahuan korang aku sendri mengaku pada una dn along
semua salah yb aku pernh buat kt mereka
semuaa.. apa yang tak kena semua cerita.
memang una dengan along tak dengar apa yg mereka nak kata kan.
tapi sekurang kurang nya una, along tahu apa yang jadi antra aku dan mereka.
semua.
kau? kau tak pernh nak dengar dari aku kan.
dan hanya terus menghukum!
Terima Kasih ajam!

Aku harap bila aku kat sini aku lupa semua nya.
Biar sendiri mengurus semuanya.
Jujur aku kecewa dengan mereka.


Official Template By BudakPEMALAS