Skip to main content

Aku akan rindu

Assalammualaikum.
Aku menulis lagi.
Ingin bercerita luahan hati.
apa dia?
Aku teringat kata kata Ajrul tadi...
Okey meh aku story psl Ajrul dulu.
Tadi pergi cri kedai printing ngan die..
lps nak balik uh die ckp nk pi parade malam ni ngan nik..
qid dengn selamber ckp laa... "nak ikot long"
lepas uh die x layan...
qid rengek punye rengek then die ckp mcm ni
"pernah ke kau kena tinggl?? nak kena tinggal bebetul...?"
hmmm
aku senyum jee laa dgr..
bila dh balik teringt blik mase aku merengek kt die uh
hati terdetikk...
esok lusa aku kena tinggal gak along oiii..
tkde dakk kau..tkde dah nikk ngn akuu..
aku sensowg gakk :)
And stu lgi mase b4 nak kuar pi kedai printing tuu..
aku tgk smoke kt luar..
memang dri jmp die uh aku diam jeee...
sbb otk serbut ngn website...
lepas uh mse tu die kuar berdiri dpn pintu rumah ckp..
"yelaa dh gengster skng mana nak ckp ngn aku dahh..."
hahahahah mase tu dlm hti aku gelak jeee...
lepas ni xde gakk long aku nk berckp ngn ko lagiii...
tah tah msg pon dh xde...
tah tah memasing diamm je lepas nii..
kann??
Aku akan rindu kau Ajrul...
Aku dh anggap kau mcm abg aku...
kau biar jee aku ngaco ngaco kau..
kau biar jee aku rengek rengek kat kauu..
kau hadap jee aku spam kauu...
kau ikot jee ape aku nakkk...
kau layannn jee perangai annoying aku nii...
lepas ni tkde dah along...
tkde dahhh orang nk rengekkkk ngn ko suh lepakk heharii sebab die pisang...
xde dah aku nk main rambut kau...
tkde dah aku nakkk kaco kaco ko time wat kije...
tkde dah nk berdebat2 time ckp...
takde dah long...
hmmm berapa hari je lagii...
aku terkesan dgn pengenalan nii...

Dalam nerdy aku mmg rapat ngn semua...
ngn Ajrul, Shahir, Nik and Wani...
blh dikatakan tiap malam aku akan spam along..
aku akan kaco shahir..
aku akan mengarukkk kt nik..
hampir hari hariii...
Bila lepak aku selalu berdebat dgn Ajrul and Shahir...
selaluuu...
ade jee point dowg nk bahan aku...
ade jee point aku nak ngnjing dowg...
paling aku suka buat ayat pasrah...
dowg paling x suka benda tuu...
lagi dowg x suka lagiii aku buat...hahahahah
mcm shahir die paling rimas klo aku merengek kt die..
ajak buat itu lahhh.. ajak buat iniii lahhh..
die x suke aku desak2 die...
tp aku suka ngnjing die... lagi die tk suka lagi aku buatt...
sampaiii laaa die benganggg die tugal lah kepala akuu...
die bergusti lahh ngan akuu..
di tarikkk telinger aku laaa....
mcm2.....
Aku akan rindu kau jugak King!
Mmmmm....
Berapa hari jee lagiii.......

Paling aku akan rindu aku rasa dua ketul ni laaaa...
sebabbb blh dikatakan tiap kali jmpe aku bertekakk ngn dowggg..
bila lepakk skali ponnn byk sembang ngn dowggg...
ngnjing ngn dowg...
Hmmmm

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi