<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Tuesday, 7 April 2015
Assalammualaikum.
Hari ni aku menulis mengikut rasa hati.
Memikirkan diri sendiri.
Makin hampir dah.
Aku tahu aku kuat.
Kuat untuk semua nya.
Aku tahu abang abang aku akan sentiasa doakan aku.
Aku tahu abang abang aku akan sentiasa jaga aku walau
dowg jauhhh sangat dengan aku.
Aku akan singgah ketemu dengan kalian
wahai abang-abang ku.
Aku terlalu rindu.

Nazry.
Dulu kau rasa ni semua kann??
masa kecik sakit.. lps tu bertahun kau hidup sihat.
bila dh besar badan tros flat.. tros makin truk..
kann??
Itu aku rasa skng.
Aku tk thu kenapa kita mcm ni.
Aku x thu knp kita harus mcm ni.
Aku dh x kuat nazry...
Badan aku terlalu penat.
Makin ramai yg tegur badan aku susut.
Lagi lagi yg jmp semalam..
Aku x diet.
Aku makan. time aku lapa aku makan..
Tapi dh x sekuat dlu.
Kena dua tiga suap aku dh x lalu.
Pergi hsptl.
siap bg vitamin.
Kau x rasa klakar ke nazry?
aku yg chubby dlu, blh dpt vitamin untuk selera makan??
hahahah ape laaa kannn..
Skng da x boleh jalan jauh dahh..
Klo jalan jd mcm dlu.
kne stop siket sikett....
naik kereta pon mcm tuu..
mase pergi genting. otw balik 2 kali aku stop sebab kaki cram.
keta auto pon aku dh x boleh dahh..
sakit sakit belakang x yah cerita laa...
Aku dh penat sangat nazry...
Aku cubaa untuk x tunjukk semuanya...
tapi.. bila balik bilik.. aku jd penattt sangatt..
penat tutup semuaa nyaa dari mata mereka.
Aku ingt lagi nazry.
kau pernah ckp. hidup kita x sama mcm org lain...
hidup family kita x sama mcm org lainn..
yerr dlu aku cuba untuk takbergaul dengan org..
sbb aku pegang kata kata kau... yg kita x sama dgn org lain...
lps 3 thun kat ipoh.. aku makin bijak dlm bergaul...
aku mengenali org lain. lebih dri family aku sndri
tapi skng susah untuk aku tarik diri dari semua org.
susah untuk aku lupakan semua org.
aku perlu ruang...
sebab aku tahu aku x sama mcm mereka...
aku x boleh sebebas mereka..
aku x boleh seaktif mereka...
aku x boleh nazry..
pergaulan aku kini kembali terbatas..
pergerakan aku juga terbatas...
aku jd aku yg dulu nazry...
aku yg dulu yg hanya berteman kan ruang bilik kosong.
Aku tak thu apa bakal jadi lepas tamat semestar nii..
kembali ke wad?
atau dimasukkan ke icu?
aku muak nazry.
aku muak sangat.

Doakan semua nya nazry.
Kau satu satu nya insan yg memahami perasaan aku sekarang.
Sebab kau merasai semua ni sebelum mata kau terpejam.

Salam rindu buat mu Ahmad Nazry


Official Template By BudakPEMALAS