Skip to main content

Basikal ke?

Assalammualaikum.
Menulis lagi.
Mood tengahari ni nak menulis tentang Nerdy!
Okey banyak benda lagi ni tak story pasal Nerdy.
Banyak benda yang terlepas.
Macam biasa Nerdy lately selaluuuu sgt jumpa and klo lepak sampai beram jam!
lama kan?
Macam lepak ngan bbdk HR.
Lepak hartamas berjam jam..
haihhh rindu!
Tapi apa aku nak story dulu skng ni?

Point utama aku nak story pasal
BASIKAL!
mcm korg pernah bace sebelum niii aku dri hari tu merengek ngn dowg
nak main basikal kan!
akhirnyaaa!
dapat juga...
aihhh Alhamdulillah..
hahaha thank you abang abang abang guaaa + wani sekali..
tunaikan permintaan gua.
kihkihkihkih..
masa mula mula Shahir ngn roy cm nak tak nak jee...
then qid ajak jee nik ngn wani pi..
awal nya ambik basikal sensowg...
qid yg decide...
lepas tuu pusing satu round dowg ajak main
yang 3 orang satu basikal tuu..
mase tuu laa tarik shahir skali main.
Mula mula qid,shahir ngn nik satu basikal..
Ajrul ngn wani satu basikal...
Ajrul ngn wani seronokk jee laju jalan masa tuu..
qid ngan nik and shahirr terkial kial..
mase tuu nik yg bawak memulaa...
qid duduk tengah.!
baru nak kayuh basikal dh senget...
baru nk gerak basikal dah senget...
hahahahah yang qid gelakkkkkk smp x leh nak stop!
hahahhah sumpah sengal...
tak thu nape jadi mcm tuuu...
berat sgt keee nk tampung bawak shahir kat belakang tu agak nyaa...
hahahhaaah!
tapi kannn bler shahir lak try bawak..
mcm tu jugakk jadi nyeee...
aku pelikkk..
klo bkn sebab tk leh tampung shahir...
takkan sebab qid?
ke sebab dowg mmg tak reti nak main basikal???
klo tak retiii nak main basikal mmg kelakar..
hahahahahah
yelaa kata drifterrr laaa... mat rempittt laaa bagaiii..
BAWA BASIKAL tak tahu??????
hahahahahaahahahahahahhaahha
klakarrrr klakarrrr.....
hahahahahhahah
mase tuuu qid gelakkk mmg kaw kawwwww!
last last basikal yg 3 org tuuu Wani yang bawak...
wani, qid ngan nik .. shahir ngan Ajrul naik yg dua org tuuu...
adoiii mase tuu baru reda sikitt..
baru boleh round dua tiga pusing...heeee..
Pape pun malam nii mmg best!
paling best apa???
paling best esok tu class kol 8 pagi...
tapi kite org kol 12 kat taman DR lagii..hahaha
sem 6 kannn... relax laa..
hahahha
lepas main basikal tunggu bbdk ni karoke plakk..
karok kat kedai mmber shahir jee..
area taman DR gakk..
lepas setel karok tros deme hantar qid balikkk...

Esok rabu 15 April 2015.
presentation ECS..
Present product yang kiteorg buat tuu...
sebab product tuu kami rapat...
sebab product tuu kami berkumpul..
sebab product tu kami bergurau senda..
sebab product tu jugak kamiii dah x mcm member..
tpi adik beradik!
guyss..sikit je hari lagii..
hargai saki baki hari hari yang ada...
walau kowg tak thu apa aku tulis..
korg tak thu apa aku rasa...
bahkan kowg takpeduli apa aku rasa...
tapi satu jee...
aku nak kowg thu... aku terkesan dengan semua nii.
korang mengubah aku..
bukan sowg dua yang berkata...
tapi majoriti yg aku kenal semua ckp
aku berubah sejak aku mengenali kalian!
aku takkan lupa korg.
sbb kowg buat aku tersenyum semula.
trima kasih.!

Harap semua nya berjalan dengan lancar esok.
Moga moga semua nya dipermudahkan.
dan gugup aku pon berkurang....

Korang nak tahu tak!
diorangkannn..
slalu klo malam wani hantar aku balik...
mesti tiga tiga moto skali ikot.
time tu aku rasa mcm..
sanggup diorang kann??
sebab nak hntr aku jeee....
aku hargaiii cara diorang...
pertolongan dorang ngan aku...
diorang berlima mmg byk tlg aku..
terima kasih ...
tu je mampu aku ucap.

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.