<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Thursday, 30 April 2015
Assalammualaikum.
Menulis mengikut hati.
sekali lagii..
aku menaip sini tanpa rasa.
tanpa tahu aku apa yang ingt aku cerita kan.
keadaan memaksa aku berasa sangatt serabut..
serabut dari atasa sampai bawak.
call die membuat kan aku terfikir.
siapa aku pada die??
apa hubungan aku dengan die?
bila die jadi hak ?
bila aku jadi hak die??
aku sendiri tk thuu..
dia atau aku yg keliru??
atau die atau aku yg x mengerti..
terakhir aku berjumpa masa di genting..
aku dengan die hanya bertindak mcm biasa..
mcm sebelum nii..
lepas bz dengan segala mcm hal di Ipoh..
lepas aku duduk rumah wani..
tap aku tinggal!
dekat seminggu lebih aku x menghubungi die langsung!
pappp! sekali die call pg tdi
pakai nmber 016 aku di tnya "u mmg jenis suka buat awex u mcm ni yer.
buang tanpa rasa..u ingt i tk pikir pasal u?"
itu die ckp! dengan sekli lafas...
aku terdiam..
kenapa kamo?
apa aku buat??
aku blurr...
aku tnye knp u?
die jawab dengan keadaan yang membuatkan aku rasa mcm aku mmg
tgh mempermain kan die..
aku pelik lagi sekali...
aku buat ape??
bgi aku die hanya kawan aku...
yesss! u kawan i..
i tk pernh deal ngan u yg u ni awex i..
i ni balax u..
no!
i tak pernh ckp mcm tuu.. NEVER!
u.. i tak thu bila saat dan ketika nya yg i ckp u hak i..
no laa u.. tak pernh...
u kne thu i mencuba untuk stop semua niii..
u thu sejarah i kann?
i tk nak dahh..
and i mintak maaf klo u rasa i permainkan u...
i tk sangka yg u tiap hari text i... msg i...
try call i pkai nmber tuu...
so sebab tu i biarkan tab tu kat situuu..phone i tu kat situuu..
sebab i pikir abng abng i ade nmber i yg lain..
dowg akan contc nmber i yg 016 klo ade pape...
u...
i minta maaf.. u salah fhm...
i mintak maaf juga sbb terpksa ckp mcm nii..
u... u kawan i.. and mybe oneday u sahabat i..
u pernh dgr semua keluh resah i..
i hargai tuuu..
i harap posting i ni tk menghampa kan u...
u....
ade ramai lagi lelaki... pengkid yang hensem kat luar sana...
pergi laa.. bukak hti u..
jgn tutup untuk mereka... u lawa...
u cantikk...
kenpa kena tunggu i...
kenapa berharap pada i...
i xde apa u..
u kawan i k..
kawan i forever..
i tknak sebab benda ni hubungan i ngan u renggang..
i tknak sbb perasaan tu u putuskan hubungan persbhtan nii..
i x nak sbb benda ni i jd kekok dengan u...
i jd org asing bg u..
i tak nak..
kita masing masing dh besar...
u kena fahammm..
i ada abang2 yang mengawal i..
i ada dowg yg thu semua aktiviti i...
jd plz .. yg mendesak mcm niii...
i bukan mcm yang lain..
i berbeza...

and thankz u mengeruhkan hubungan i ngan ajam.
tqsm.


Official Template By BudakPEMALAS