<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Tuesday, 20 January 2015


Assalammualaikum.
Hari ni 20hb Januari 2015.
Awalnya aku tak mahu tulis entri ini.
Awalnya aku tak mahu bercerita tentang ini.
Aku nak kuatkan hati.
Aku nak sembunyikan semuanya..
semuanyaaa...
Tapi aku tak mampu.
sebab ape?
sebb aku tgk media semua post or repost and tulis cerita tentang
ape yang ajam katakan.

Hari ini genap 3 tahun arwah abang izwan pergi.
pergi di ambil illahi.
Allah sakitnyerr..
Org yg pernh aku syg, yg aku minat, yang caring gilerrr pergi diambil
pencipta.
Semalam aku menulis meluahkan tentang perasaan aku bila genap
sebulan sham pergi.
And malam ni aku nak cerita tentang abg wan pulak.
tiga tahun bukan jangka masa yg singkat...
LAMA. Tapi rasa nye mcm sekejap jerr..
3 tahun dh dia pergi.,
Ajam pun dah kahwin dah..

Abg wan.
aku pernah bercerita siapa kau pada aku.
Aku pernah bercerita semuanyaaa..
Kau seorng yang ringan mulut, periang, penyayang.
Tapi syg kau pergi dulu..
Tiga tahun dah abg wan. rindu ni dah tk tertanggung dah.
Dan sekarng ni aku kne menanggung rindu sham pulak yang pergi.
Dua dua kalian abang yang terhebat buat aku.
Aku syg korng berdua.
Abg Wan.
Jaga diri.
semua sayang kau.
Semua rindu kau.

Insya Allah aku blik kg nnti aku lawat kubur kau.last ziarah masa
raya dulu., Maafkan aku.

Al-Fatihah buat mu abg wan.
Tenang k kat sana.



Official Template By BudakPEMALAS