<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Monday, 19 January 2015
Assalammualaikum sham.
Dua hari yang lepas genap sebulan dah kau pergi
tinggalkan aku, tinggalkan mak, tinggalkan ayah, tinggalkan
adik adik kau yang lain...
sebulan dah sham.
pantas kan masa berlalu?
Sham.
Ingt rizki?
Member aku masa aku sekolah.
yang kaki lepak ngan aku smp tgh malam tuu...
yang kau maki hamun dulu tuuu...
sham insya Allah hujung thun ni die nak khawin.
sham kau thu tak skng nii die kerja.
die extand study die sbb nak kerja.
nak cari duit nak kahwin.
Tak sangka kan sham?
budak yang paling jahanam tuu dh nak jaga anak org dh hujung tahun ni.

Kau thu sham ape ayat die bler die dpt tahu kau meninggal.
Ayat die "Aku tak sempat nak minta maaf kat dia"
itu die ckp sham.
tapi aku balas balik.
"Takpe sham baik. mesti die dh maafkan semua org."
aku pun minta dia doakan kau sham.
dia kata lagi sham "klo dia tak maki hamun aku, aku x jd org kot. masih hanyut"
yea! itu dia ckp sham.
ayt yg sama aku pernh ckp dulu.
kami sama sham.
membesar dgn cara yang sama.
umur sama melalui keadaan yang sama.
semua sama sham.
sama...
sebab mulut puaka kau sorg2 berubah.
Alhamdulillah.

Sham. aku dh start sem balik dah.
ni dh minggu ke dua.
last sem sham.
doakan yg baik baik buat adik mu ini k sham.
Iloveyousomuch!
Salam


Official Template By BudakPEMALAS