Skip to main content

Aku mengarot lagii dan lagii

Assalammuaaikum ellysya..
terlalu lama rasanya qid tak masuk sini..
lamakerr?? hehehe ade laa dekat sebulan kann..tapi selama sebulan ni mcm2 benda jd ellysya!
skng ni qid tgh tunggu masa nak masuk prktikal.
insya Allah 1 julai qid start prktikal..
mesti kowg yg mmg follow blog ni tertny2 result qid kann??
hmmm..ape yg qid dpt?? lulus ler?? dean list lgi ker??
enth laaa malas nak cerita pasal R.E.S.U.L.T..
bencii benciii bencii...
Ape yg qid nak cerita skng is about MEREKA!
senang cite aku masih same seperti dulu dimata mereka.
esya...susah sgt ke untuk mmpercayai qid?
susah sgt ke nak beri kan qid ni peluang sekali lagii??
susah sgtt ke untuk bagi qid tebus semua silap qid mase sekolah dulu??
yes! Qid thu qid silap..qid thu qid leka duluuu...
tapi qid dh cuba semampu qid sknggg...
so susah ke nak buang kenangan lalu qid tuu??
please laaa...
jgn buat qid ni mcm boneka...
mcmorg takde akal...
mcm org takde perasaan....
qid pon ade perasaan...
kenapa qid kena rasa ni semua???
sbb qid yg bling kecik and qid kena tanggung kemarahan org lainnn..SEMUA??
ingt qid nii ape??? hati batuu??
aku thu kowg semuaaaa banyak tlg aku..time aku susah..time akusakitt...
tapi kenapa bab study qid..bab kerja qid..bab masa depan qid kowg x izinkann qid lakukan sendriii...
lakukan untuk butikan yg qid blh?
whyyy???
kenapa masih layan aku seperti berumur 11 tahun?? kenapa?
aku bosan.itu jer yg boleh aku katakan skng..
aku bosannnn sangat!
okey stop story pasalniii...

now nak story pasal KAKI qid...
apa sudah jadii??
kaki qid hari tu timekt sunway cram duadua...lame giler rasa nyee tk sakit mcm tuu..
since dri hari tuu...
tiap2 malam die sakittt...
tiap tiap kali latihan qid sakittt...
hari tuu pergi kpj jmpe doc yg slalu rawat qid tuu...
die suruh buat xray..
fine! qid buat...
lps buat uhhdie kate ade mslh ape tahh...die transfer qid ke hkl...
mase kat hkl dowg buat ape thuuu???
dorang buat fisioterapi jerrrrr!
fuck! ingt aku cacat ke tkleh jalannn...
kaki aku cram ade mase nye jer lahhh!
bukann nyeee setiap masaaa...noooo!
time kat hkl tuu yg qid mengamok..
die ingt qid apeee....
agrhhhh benda benda ni buat qid semakk lahh!
lagi pikir lagi sakit kepala akuuu...
next checkup lagi seminggu..means minggu dpn laa..:)
hope okeyy!

k lah esyaa..kelaut mood nii nak menaip lepas ingt pasal merekaaa niii!
kelauttt tahuu kelautttt!!!!!!

k laa pape pun #SelamatBerpuasa guyss!
slamat berpuasa esya,abang2 ku semua..miss you guys!
k salam..

Popular posts from this blog

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam