Skip to main content

Aku mengarot lagii dan lagii

Assalammuaaikum ellysya..
terlalu lama rasanya qid tak masuk sini..
lamakerr?? hehehe ade laa dekat sebulan kann..tapi selama sebulan ni mcm2 benda jd ellysya!
skng ni qid tgh tunggu masa nak masuk prktikal.
insya Allah 1 julai qid start prktikal..
mesti kowg yg mmg follow blog ni tertny2 result qid kann??
hmmm..ape yg qid dpt?? lulus ler?? dean list lgi ker??
enth laaa malas nak cerita pasal R.E.S.U.L.T..
bencii benciii bencii...
Ape yg qid nak cerita skng is about MEREKA!
senang cite aku masih same seperti dulu dimata mereka.
esya...susah sgt ke untuk mmpercayai qid?
susah sgt ke nak beri kan qid ni peluang sekali lagii??
susah sgtt ke untuk bagi qid tebus semua silap qid mase sekolah dulu??
yes! Qid thu qid silap..qid thu qid leka duluuu...
tapi qid dh cuba semampu qid sknggg...
so susah ke nak buang kenangan lalu qid tuu??
please laaa...
jgn buat qid ni mcm boneka...
mcmorg takde akal...
mcm org takde perasaan....
qid pon ade perasaan...
kenapa qid kena rasa ni semua???
sbb qid yg bling kecik and qid kena tanggung kemarahan org lainnn..SEMUA??
ingt qid nii ape??? hati batuu??
aku thu kowg semuaaaa banyak tlg aku..time aku susah..time akusakitt...
tapi kenapa bab study qid..bab kerja qid..bab masa depan qid kowg x izinkann qid lakukan sendriii...
lakukan untuk butikan yg qid blh?
whyyy???
kenapa masih layan aku seperti berumur 11 tahun?? kenapa?
aku bosan.itu jer yg boleh aku katakan skng..
aku bosannnn sangat!
okey stop story pasalniii...

now nak story pasal KAKI qid...
apa sudah jadii??
kaki qid hari tu timekt sunway cram duadua...lame giler rasa nyee tk sakit mcm tuu..
since dri hari tuu...
tiap2 malam die sakittt...
tiap tiap kali latihan qid sakittt...
hari tuu pergi kpj jmpe doc yg slalu rawat qid tuu...
die suruh buat xray..
fine! qid buat...
lps buat uhhdie kate ade mslh ape tahh...die transfer qid ke hkl...
mase kat hkl dowg buat ape thuuu???
dorang buat fisioterapi jerrrrr!
fuck! ingt aku cacat ke tkleh jalannn...
kaki aku cram ade mase nye jer lahhh!
bukann nyeee setiap masaaa...noooo!
time kat hkl tuu yg qid mengamok..
die ingt qid apeee....
agrhhhh benda benda ni buat qid semakk lahh!
lagi pikir lagi sakit kepala akuuu...
next checkup lagi seminggu..means minggu dpn laa..:)
hope okeyy!

k lah esyaa..kelaut mood nii nak menaip lepas ingt pasal merekaaa niii!
kelauttt tahuu kelautttt!!!!!!

k laa pape pun #SelamatBerpuasa guyss!
slamat berpuasa esya,abang2 ku semua..miss you guys!
k salam..

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi