<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Tuesday, 6 May 2014
Aku bosan dgn sikap mu.
Aku rasa buang masa.
Kau selalu mendustakan cintaa kuuu...
Aku fikir kau tak seharus
lebih baik ku beralih.


Menulis...
menulis lagi dan lagii..
sampai bile?
tahun bler?
entah lahhh...
aku sendiri tk pastii...
Tak penat ke munulis??
Takpenat ke mengarang??
Hmmm entah lahhhh...
dh tuu jer yg aku blh buat...mcm mane ..
heee.
Nak suruh aku bersyair??
takpandaiii
nak suruh aku berpantun???
lagi tk pandaiii...
so ape blh buat???

Aku masih terpaku blerr dpt col abg mlm td...
nk marah...tk bolehh...
nak makii lagiii tk boleh kann... :/
dah laa abg kannn...
Tapi...harus ke aku ikot lg ape yg die nakkk???
smp aku bljr kat sini pun aku mengikut kehendk dieee...
abg...
ape lagi kau nakkk??
tak puas mengongkong aku dri sekolah smp skng?
tak puas maki hamun aku dri dulu smp skng??
smp blerr abg..
Mak , Ayah...
smp biler makkk???
Adikk ni dh mcm ank tiri dah..Apa niii...
mmg mak tak mengongkong adikkk...mmg mak ayah tak buat kat adik mcm ape yg abg buattt...
tapiiii smp bler life adik niii ABANG yang kena uruskannn??
smp blerr makk ayahh???
Adik penat lahhhhhhh

esya..Insya Allah Jumaat nii klo qid pi kije kat Arau qid dtg lawat pusara kamu k..
Rindu..? Itu semestinyerrrr....
kann??



Official Template By BudakPEMALAS