<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1574632008568096036\x26blogName\x3dBudakPEMALAS\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aqidamsyar.blogspot.com/\x26vt\x3d4889051296568924402', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography archives


Intro


AQIDAMSYAR
Melakar nama, Mencari Dunia.
Sesat Sendiri, Mula Lupa Diri
Berhenti Dipersimpangan,
Melihat Kebelakang
Mahu diri kembali.
Pulang


Tuesday, 29 April 2014
Assalammualaikum..
hari ni aku menulis lagi!
menulis untuk keseribu kali nya..
hmm mungkin..
entah laaa
aku sndri tk pastii ini kali ke berapa aku
menulis..yang pasti setiap kali aku rasa sakit,setiap kali
aku rasa sedih dan setiap kali aku rasa gudah gulana setiap kali itu lahhh
menulis menjadi pilihan akuu...

apa cerita aku hari inii??
aku luahan aku hari nii???
ape kesedihan aku hari iniii...
hmmm...mcm macamm...
nak aku luahhhh...tk termampu untuk menulis semua nyaaa..
nak aku cerita,tiada siapa yg mampu untuk mendengar nyaa...
nak aku simpannnn....merana lahh aku untuk selamanyaaa..
sesungguh nya Allah tuu tkkan menguji kite kalo kita tk mampu
nak menghadapi nye kannn....
Allah bagi aku hatiii..dan aku kena kuatkan hati akuu untk
apa saja yang tempuhh..
yes! aku thu aku kuat..aku mampu untuk melawan semuanyaaa...
tapi skng ni aku perlukan sedikit masa untuk kuat kannn semuanya semulaa...

aku pernah jatuh,
aku pernh tersungkurrr...
tapi..kali ini aku jatuh terdudukkk..
hanya sebab kat dalam niii dah remuk di genggang oleh org yg dipercayaai..
sakit?
itu semesti nyee...
sabar??
itu yang aku cuba lakukann..
kuat??
aku tahu aku kuat...tp aku perlu masa...maaf...

Bonda.
maaf kalau ada terkasar bahasa,terbiadap atau terguris hatiii mu...
bukan niatku mmbuat kamu kecewa..
nukan niatku mmbuat mu beria...
bukan niatku membuat mu menyimpan seribu harapannn...
aku thu aku mengecewakan mu...
aku thu aku mengabaikan mu..
maaf bonda...
maaf jika aku terlanjut melukakan muu...
suatu hari nnti kau thu apa yg lakukan untuk dirimu saja..
yeaaa.kau tiada penggantiii...kau dunia akhirat kuu...
maaf bonda andai aku mengecewakan muu..
aku lakukan untuk muuu...
beri aku masa..beri aku ruang untuk biasakan segala galanya..
dalam diam aku berkata..iyaa kau lah pembakar semangt kuu..walaupun keadaan kita sukarr..
kau bonda dunia akhirat kuu..kau yang satu buat aku.
i love you bonda,ibu,mama,ummi,mak atauu apasaja panggilan untuk kauuu wahai sang ibu..


DIA jer thu macam mane aku sayang sama kalian :)



Official Template By BudakPEMALAS