Skip to main content

Aku menangis lagi

Assalammualaikum..
hari ni aku menulis lagi!
menulis untuk keseribu kali nya..
hmm mungkin..
entah laaa
aku sndri tk pastii ini kali ke berapa aku
menulis..yang pasti setiap kali aku rasa sakit,setiap kali
aku rasa sedih dan setiap kali aku rasa gudah gulana setiap kali itu lahhh
menulis menjadi pilihan akuu...

apa cerita aku hari inii??
aku luahan aku hari nii???
ape kesedihan aku hari iniii...
hmmm...mcm macamm...
nak aku luahhhh...tk termampu untuk menulis semua nyaaa..
nak aku cerita,tiada siapa yg mampu untuk mendengar nyaa...
nak aku simpannnn....merana lahh aku untuk selamanyaaa..
sesungguh nya Allah tuu tkkan menguji kite kalo kita tk mampu
nak menghadapi nye kannn....
Allah bagi aku hatiii..dan aku kena kuatkan hati akuu untk
apa saja yang tempuhh..
yes! aku thu aku kuat..aku mampu untuk melawan semuanyaaa...
tapi skng ni aku perlukan sedikit masa untuk kuat kannn semuanya semulaa...

aku pernah jatuh,
aku pernh tersungkurrr...
tapi..kali ini aku jatuh terdudukkk..
hanya sebab kat dalam niii dah remuk di genggang oleh org yg dipercayaai..
sakit?
itu semesti nyee...
sabar??
itu yang aku cuba lakukann..
kuat??
aku tahu aku kuat...tp aku perlu masa...maaf...

Bonda.
maaf kalau ada terkasar bahasa,terbiadap atau terguris hatiii mu...
bukan niatku mmbuat kamu kecewa..
nukan niatku mmbuat mu beria...
bukan niatku membuat mu menyimpan seribu harapannn...
aku thu aku mengecewakan mu...
aku thu aku mengabaikan mu..
maaf bonda...
maaf jika aku terlanjut melukakan muu...
suatu hari nnti kau thu apa yg lakukan untuk dirimu saja..
yeaaa.kau tiada penggantiii...kau dunia akhirat kuu...
maaf bonda andai aku mengecewakan muu..
aku lakukan untuk muuu...
beri aku masa..beri aku ruang untuk biasakan segala galanya..
dalam diam aku berkata..iyaa kau lah pembakar semangt kuu..walaupun keadaan kita sukarr..
kau bonda dunia akhirat kuu..kau yang satu buat aku.
i love you bonda,ibu,mama,ummi,mak atauu apasaja panggilan untuk kauuu wahai sang ibu..


DIA jer thu macam mane aku sayang sama kalian :)

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.