Skip to main content

Sampai part alang wa nangis :'(



Assalammualaikum dear!
Maaf sbb lame x update pape..
Maaf kalau qid dh mcm lupe kamu!
sememgnye tak dear!
Sebok dengan projek,esseimen, kerja semua tuu yang menyebabkan qid takde mase
nak update ape2...
kenkdng tuuu dh bukak acc tp  blank! tak thu nak update ape!
actualy byk bnde nak update!
byk benda nak ckp..tapiii..tu semua mungkin x kan terluah semuanye kat siniii..
tak mungkin esya!
qid akan curi mase one day pi kubur kmo and say everything! even kmo x dgr tapii
qid tetap nakkk buat tuu smue..seriyezly qid rindu kamu...
pernah mase shooting hari tuu untuk final projek! qid tersebut name kamu..
mungkin sbb penat sgt,then ade prob lagii mase tuuu..so mmg keluar lahh kan
name kamu tuuu!! ade mmber yg perasann..tp..pi lantak lahh..wa pedihhh wokk
blerr dia xde...hmmm

minggu depan qid bz gilerrr! dgr cite kena naik arau then tros pi johoo..huaaaa!!!! mau mate body wa atas highway weiiiii!!!!
penatt penattt...
tapi takpe ahhh sume tuu akan membuahkan hasil suatu hari nnti..insya Allah...
Yang pasti minggu ni jadual mmg pack glerrr!
next week weekend x thu mcm mane...sme ade dowg bg cuti atau kije gakk qid x pasti lagii..
serius esya! benda nii semua mmg memenatkan badan qid niii...
mane taknyee! dengan stady lgi...esseimen,quiz,projek lagiii!
haaa mane taknye kannnn...
But qid perlu buat sume benda tuuu..untuk ape?
hahaha biaq qid ngan yg lain je lah yg thu erkkk!
heeeeee...

final projek qid untuk dav siap shoot dahh..tinggal nak edit jee..
kije edit kije qid...tapii qid x sentuh ape lagii kottt...weekend jee tk lekat bilik kottt!! so blerr lgi nak buatt?? hehehehehe
Alhamdulillah sume kije mase shoot berjalan dengan lancarr...
dengan bantuan ira and yg lainnn senang qid buat kije mase tuuu...
skng tinggal edit and berserah supaye projek tu tk di rejekkk!
insya Allah...

haa nak ckp pasal result mid term hari tuu pulakkk...
alhamdulillah result memuaskannn...but pwww jee dpt 70% jee...
tapi x pe lahh miss kate pwww nye midterm ambik 10% jee untuk carrymarkk...
pape pun bersyukur sgtt dengan keputusan keputasan tuu..now just fokus kat  projek final nye,esseimen, and quiz jeee..dann lassttt skali is final..harap sume nye bisa di tempuh dengan tenang!
Aminnnn...

okeyy cite pasal kije dah,pasal projek dh,pasal midterm dahh!
now nak cite pasal family!
ehem ehemmm..dah dekat sebulan  dhh qid x balikk jmpe family..
selama sebulan tuu jugakk qid tk pi melawat kubur arwah alang!
huuu! so thu takk mcm mane nyee qid rindu arwah alang??
rindu angah blh col,rindu abg syam blh col!
rindu alang??huuu never do anything la woiii!
Alang..adik rindu kauu! rindu sgt kott...
alang doakan adik kat sini k!
adik tak pernh lupe alang! adik rinduuu glerr kat alang!
Nanti adik balik adik lawat kubur alang k!
miss you so much bro!

k lah esya! ni je dlu..ade mase qid masuk and update lagi k!
doakan pelajaran qid kat sini k!

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini
Kadang Nyata Mata aku kabur Walhal Hanya pesanan mu ku akur Namun terjebak kehendak sementara. Macam pengecara tapi acara tak kena gaya Mungkin tidak mengenali,aku berkelahi Mungkin sering diadili, takut mendampingi