Skip to main content

Jap nak story jap!

Assalammualaikum.
Hey ellysya!
Klo x silap hari ni hari last raya..!
kalo tak silap lahh!
sebb ape??
Sebab hari ni dah 29 syawalll!
ehh! last ke?? tak kotttt...
heee hehehe
Semalam kolej ade majliz hari raya! :)
Qid pii...
Tapi siyez qid ckp!
jamuan raya die x semeriah mcm sem lepas...
sem lepas even die buat biase jee kat dewan rapat tuhhhh...
Tapiii die meriah gilerrrrr...
Yang semalam niii dia siap panggil artis then buat kat d'polo catering tuhhh!
benda utame yg qid x suke is PANAS!
panas sangat seyhhhh!
sabar je lahhh qid.
kipas dh x leh bukak lahhh itu lahhh..
then karoke x de.ade pun blerrr event dh habis!
so bosannn...
mcmm sem 1 hari tuuu dowg buat pertandingan lahh..lepas karoke bebas lahh!
syokkk! sebab dpt tgk perangai org blerrr karoke!
Pape pun hal smalam dh settle!

ehh! Hari niii qid ade class lahhh lupe plakkk..
hahahahah..
jap lagi kol 10.30 lahhh qid ade class...
tapi lek dlu lahhh.. :)
Lame kannn x lepak dlm niiii..
eh! lupe nak habaqqq!~
skng niii qid tgh menunggu paper mid term tuu punye keputusannn...
doakan yang baik baik okeyyy esya!
jangan lupeee...! :)
Qid pun harap dpt yg baik2 jeee... Insya Allah..

Minggu ni qid tak balik seremban,,,minggu depan tak balik...minggu satu lagii tak balik..
dan minggu minggu seterusnya pun qid tak balikk!
hehehehehehe
Qid cube tak balikkk sampai raye haji!
Boleh ke?? Insya Allah...boleh kotttt..xde home sick de :P
Ha hujung minggu ni qid kena pi arau..nak traning budak untuk hari malaysia nanti!
Qid baruuu jee dpt wassap dri dowg semalam..hmmm
elok gak dowg panggil...xde lah qid bosan sensowg kkat ipoh nii :)
Lame x berjemur nihhh..harap x pengsan!
Wahahaahh ayat akuu ~
Ehh btl lahhh..dah lah kat sne klo berjemur dari pagi smp ke tengahariii..
lpas tuuu sambung lagiii! sape yg tak tahan boleh pengsan woiiII!
hehehehe hope aku bertahannn! Yeahhhh!!!!!!

hmm ahad ni ade kenduri plakk kat rapat...
harap sempat lari balik ipoh ahad nii.. :)
K lahh esya...nak sesiap pi kolej....
tak leh naip byk2 skang ade hamba Allah nii rjin meng'stalk blog niii..
so kena hati hati kang kot terkutok dia plakkk kann..
whahahahah sabo je lahhh aku >.<
Bye!

Popular posts from this blog

Aku kawan; Aku kawan sungguh sungguh.

Assalammualaikum
Hari ni terjaga je dri lena.
Aku terfikir.
Betul ke apa aku buat?
Mungkin ye, mungkin tidak
Mungkin tk siapa pun peduli
Mungkin.

Aku cuma mengharapkan aku lebih tenang
Aku lebih kuat.
Kuat.
Sedangkan aku sendiri thu aku tk kuat.
Biarkan beribu org dtg menyakitkan aku,
Tapi,
Aku tetap mencuba untuk kuat.
Aku pun tk sempurna

Jenis aku, aku kawan;
Aku kawan sungguh sungguh.
Aku sayang;
Aku sayang sungguh sungguh
Ada sebab kenapa aku buat semua ni
Ada sebab yang kau sendiri tak tahu kenapa aku benci.
Ada sebab.
Biar aku dgn dia je tahu kenapa.

Satu yang perlu kau tahu,
Aku sendiri takkan buang kau.
Tapi bila aku buat,
Kau kena tahu ianya bersebab.

Salam

Terima kasih sahabat jahanam

Assalammualaikum.
Terima kasih pada siapa saja yg pernah mendoakan aku.
Tuhan saja boleh balas.
Aku ada satu soalan. Masih ada lagi org yg nk berkawan dengan orang yang berpenyakit?
Hahaha aku tahu, tkde.
So siapa je yg nk pergi dari hidup aku. Go on;
Aku dh redho.
Aku tahu aku kne terus kuat. Tuhan tu bg aku peluang. Aku kne teruskan wlpn benda ni semua menyakitkan.
Lagi sakit bila kwn susah senang kau cakap,
lepas ni klo tk penting tak pyh cari;
Ye. Hakikatnya aqid amsyar. Kau dh tak berguna pada sesiapa.
kau manusia yg botak mcm toyol ni dh tk berguna pada sesiapa. Harus sedar diri. Dan terima semua ni. Tuhan tu tengah trus uji kekuatan kau aqid amsyar oi.

Terima kasih sahabat jahanam

Siapa yg nk stay, aku terharu. Terima kasih.

Happy Birthday Ajrul Ameel

Happy Birthday along.
Mungkin semasa kmo baca ni aku masih lena. Atau aku tak tahu apa dah jadi pada aku. Maaf sejak perkenalan kita tak pernah sekali aku datang menyambut hari kelahiran kamu. Maafkan aku.
Aku harap kmu sentiasa bahagia dengan insan insan yang kamu sayang.Semperna befday kmo aku tahu bukan aku yang patut meminta.
Tapi. Ketika kamu baca posting ni. Aku nak minta kamu supaya jaga diri kamu sebaiknya.
Aku mungkin takkan ada dalam hidup kamu seperti dulu. Aku dengan kamu dah jadi kenangan. Kenangan yang aku akan simpan. Tapi.
Kamu kena tahu, kamu selamanya abang aku, along aku.
Dan aku tetap ingin jadi adik kamu selamanya. Terima kasih pernah berkongsi kasih sebagai abang aku.
Aku hargaiAku sayang kamu.