Skip to main content

Jom Share Story :)

Suke plakk gmbar si Giler nii..Whahaha

Assalammualaikum esya!
Huhhhhh!!! Lame gilerr qid tak masukk sinii...
Sampai pasal befday qid punn qid tak de update ape punn kann..
Salu nye ade jee qid update..kongsi ape wish qid smperna befday qid..kongsi cite pasal
befday party qid...
Kann?? But kali ni takde..
tak thu kenapa mcm x sempat jee nak naip kat siniii..
Hari tuu kan agakk bz..kekejap rush balikk ipoh..kekejap rushh balik serembann..
so! Mase byk habis dlm bus..Hee..Siyezz!! Qid tak tipu :P
And now qid tgh free..
ape lagii chilokkk lahh jap masukk sini. :)
Hmm
Okeyy!
first nak story pasl ape?? Life Or kolej??
Hahahah..Mcm retis plakk kann qid dok nanye mcm uhh..
whahahahaha...
Okeyy okeyy!!
Qid story pasal befday k!

Befday qid 31 May hari tuu...
Mase tuu qid ade kat serembannn..dedekat pukol 12 tuhhh qid bru smp seremban..
Sebab mase 30 hb uhh ade exam DPM and DBC kat ipohh..Lps exam bru grak balik
serembann!!
Okeyy mase dlm buss uhh qid dh resh dhhh pikir memcm..
hehehe
Biase lahh..Owg dh terbiase kann :)
Sampai2 jeee qid dh nampakkk Abg jepperonnnnn,remy and abg iqwan kat luar keta dowg....
cermin bus uhh kan besaqqq...so qid nampak lahh dowg..
perhhh terbaikk toq dowg dh nunggu dahh. :)
Sampai2 jee kat dowg dowg dh tersnyum2..
qid redho jee dlm hati nii :D
Sampaiii jee umah rupenyee memasing bantai dh siap buat mcm parti kottt!!
dgn kek..
Dgn makan bebykkk!
Ya Allah..Awal gilerrr befday party aku *qid ckp dlm hatiii...
dah tuu makan2 sume lelepakk lah ngan dowg..
skali abg jepronnn tuhh buat hall!!
Die bantaiii bukak sumee lagu yg pernh jadi kenangan dlm hidup qid and psng sume lagu2 arwah iwan and achik!!!
Perhh memang sayu gilerrr hatii nii time uhh!!
Lagi2 owg owg tuu sume dh takde kann..
dri situ qid dh nampk dh permainan mamat uhh!!
Memng die plan nak bg aku lelehh nihh!!
Huhh! Sabo jee lahh...
Esok nyee hari jadi mcm biasee..Takde yg istimewa..
Sbb si badut tuu takde...
Die pi kijee jauhh..Yang ade punn die nye twins yg ngokkngekk tuhh!
Hahahaah..pape itu punn malam uhh bru jumpe die..sebb??
die pun bz..Hehehe takpe takpe..Wa fhmm.. :)
Malam tuu punnn syokk jugekk! Pi karokk..tgk movie..round2 kl with sista2 and brother2 yg very the gilerr!
Kahkahkahkah!!
Tapi satuu jee...befday kali nii qid rase sgt hilang..Rase tercari2 mane die...I'm really2 miss him :(

Okeyy stop cite pasal Befday and now nak cite pasal KOLEJ!
hmm..
Skng dh nak msuk sem3...
Ni haa tgh sem break lahh niii..Bru jee lpas habis final sem2 hari tuu kann....
Tu yg break jap haaa..Very the KEJAP okeyy! Hanya 3 week sahajaaa!!!
Erghhh geram lahh kite..kihkihkihkih...
Pape punn..okeyy gakk..cepat habis sem 3 niii cepat lahh cuti lame mcm sem lepas..
yg sebulan setengahh uhh!! Whoaaa!! Syokkk nyee time uhh nantiii...
mcm cuti yg lepas x dpt nak pi memane sbb kakii wat taikk!!
Hope cuti hjung thun nii syokkk lahh.. :)
heheheh...
Naik sem mybe 27 or 28 jun..Qid rase qid pi 27 hribulann..senang nak pilih tmpt. :)
ehh blh pilih ke?? wahahah kau ingt mcm wayangg!!!! hahahaa.. Entah lahhh...
mybe blh mybe takk...Lectre pun tak thu lagii mcm mane --"
so tunggu je lahhh...
Keputusan mybe akan kuar dlm mase 2 minggu dri skng or mybe next week!!
arghhhh!!!
Harap qid dpt yg baik2 je lahhhh..
Malaz nak mengharap ape2..Takut keciwa plakkk nantii..
Pape pun qid dh try yg terbaikk..Now berserah jee lahh :)
Pape pun doakan yg terbaik untuk qid okeyy!! :)

Haa jap! Nak story pasal member2 sem ni jap!
Siyezzly classmate sem nii memang terbaikk!!
Senang kawwtimm..And lectre punn sporting habiss!!
Hmm tak sesia aku tukaq class awal sem dlu. :)
Mane classmate yg agakk kureng berckp ngan qid mase awal2 sem dluuu..
sesampai hehujung sem nii rjin plak deme tegoq qid..huhuhuhuhu..
Qid ni kann bangsa yg kalau owg yg tk brp nak keneii tuu qid tk tgoqq sgtt..
skali hari tuu tertibe plakk budk tuu tegurr..!
Qid pun cm ....Haa okeyy... * tk de kekate pun *
hehehhe
Pape punn dowg lelaki or pompuan sume terbaikk classmate kali niii...
Jap2 nak senaraikannn antre classmate yg agakk rapat ngan qid..
1.Wani 2.Akma 3.Dira 4.Nik 5.Lan 6.Nadia :)
Lan tuu pun rapat tak di sangka..Ni kes gara2 die ajak bet mase mid term uhh lah niii.
Last2 terapatt ngan die...bilerr nak study duk bincng ngan die...
Die member yg senang bwk beljar and senang nak bwkk buat gileerr!!
hahaha..Tapi die klakarr..Lagi2 lerr die dok nengusikkk akma..Wahahah cecomeyy jee dedua uhh :)
Tapi projekk group qid byk buat ngan wani lahh..just group untuk Pengajian Malaysia jee
sekali ngan akma,dira and nadia...
Haa nak thu takk..Kalau tak sebbb lan ajak bet untuk mid termm...
Qid x kan dpt result yg okey untukk mid termm..
Yg final nii entahh lahh..rase mcm kantoii je.. hmmm.

Haa okey lahh esya...Fenat dh taip..Ti qid masuk lagi k!
Salam. :)

Comments

Popular posts from this blog

Cerpen:Pengorbanan Seorang Guru

*mengisi ruang sunyi aku Setelah dimarah dan dipukul oleh abang,Aqid terus pergi ke bandar Seremban untuk berjumpa dengan kawan-kawannya.Ini kali pertama abang memukul dia.Dia merasakan dirinya tercabar setelah dipukul oleh abang.Aqid Amsyar adalah seorang pelajar perempuan yang menuntut di sebuah sekolah di Seremban.Aqid atau nama sebenarnya Siti Zuraidah telah mengubah identiti dirinya sejak berumur 12 tahun.Aqid merupakan anak bongsu dari 2 adik-beradik.Nama Siti Zuraidah Zainal telah ditukar sendiri menjadi Aqid Amsyar Zainal.Nama,diri dan percakapannya juga ditukar seperti seorang lelaki. "Zuraidah telah merokok didalam tandas sekolah pada waktu rehat tadi!!" kata-kata Cikgu Bob iaitu GPK HEM sekolah masih terngiang-ngiang di telinga abang.Kata-kata itu juga yang menyebabkan dia memukul adiknya sendiri menggunakan getah paip.Hal itu telah menyebabkan Aqid tidak pulang ke rumah sehingga larut malam.Jauh disudut hati abang,dia kesian melihat tangan dan kaki Aqid berb

BUNTU

 Pertemuan yang tak siapa menduga. Kau datang ketika aku buntu dengan dunia Kau datang waktu aku hilang segala-galanya. Kau isi semua dalam hati aku, 2 tahun kau ada dengan segala rasa Sampai satu ketika, Allah uji kau dengan dunia yang baru. Aku ada mendamping memberi semangat baru. Aku angkat, aku papah segala rasa dan semangat yang kau biar jatuh dan tak pernah ambil tahu. Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan. Tiba satu masa aku melapor diri. Allah beri aku rasa selesa. Allah beri aku rasa bahagia. Allah pinjamkan segala-galanya. Aku tidak terus mendongak, Malah aku patah kembali mencari kau yang masih mencongak. Aku bawa kau bersama berdiri,  Aku pimpin kau naik sekali. Sampai masa, masing-masing sibuk dengan urusan sendiri. Tiba hari itu, Allah ambil kembali orang penting aku. Aku cari kau, hilang. Aku menangis, aku cari kau, hilang. Aku mengeluh, aku tetap cari kau, hilang. Aku buntu. Kemana? Tiba ketika, Aku bertanya. Malang. Kau pura-pura tiada apa. Hingga kini

LEKA

Manusia takkan pernah puas Biar apa keinginan, walau besar mana dah digapai. Tetap, Tidak puas. Kau lupa matlamat hidup sebenarnya. Bukan untuk kaya, bukan untuk bergaya. Tapi untuk hidup yang selamanya.